3 תשובות
פשוט לצחוק על זה ולהמשיך הלאה
להעסיק את עצמך במשהו אחר...
למי לא קורה פאדיחות...
מדלגים... ;)
למי לא קורה פאדיחות...
מדלגים... ;)
לספר לנו ואנחנו נעביר לך את זה בפדיחה גדולה יותר^-^
באותו הנושא: