6 תשובות
שמעתי שהכדורים רוטס של אלטמן טובים,
אבל מה שכן הכדורים עצמם גדולים.
וגם יכולה להיות סיבה לנשירת שיער,
אולי אנמיה או חוסר באבץ.
שואל השאלה:
הוא עבד לך בוודאות?
תעשי בדיקות דם בשביל לדעת באיזה ויטמין יש לך מחסור , משם תדעי כבר מה את צריכה לקחת בשביל שהנשירה תפסק ולא תבזבזי סתם ככה כסף
silicea הכי טוב
גם לי הייתה נשירה פסיכית,
התחלתי טת את של אוטס של אלטמן והם אחלה,
תקחי בחשבון שבכללי לויטמינים לוקח לפחות חודש/שלושה שבועות להכנס למחזור הדם שלך ובאמת להתחיל לעבוד
מה שכן - הרוטס זה רק למניעת נשירה, באחוזים של כל ויטמין שם זה לא על מנת להחזיר את הויטמין עצמו לגוף אלא בשביל להתמקד במשהו אחד וזה הנשירת שיער.
ככה שאם בכללי חסר לך ברזל/אבץ וכל אלה עדיף שתקחי את המולטי של אלטמן ולא את הרוטס.
שואל השאלה:
חסר לי ברזל ובי12 מבדיקת דם שעשיתי לפני שלושה חודשים בערך אבל בגלל שאני בצבא והיה מחסור במה שהמליצו לי לקחת לא לקחתי מה לדעתכן הכי טוב למחסור באלה?