62 תשובות
אייפו - איכות
אייפון
איכות
שואל השאלה:
אמרתי להסביר למה
אנדרואיד, יותר זול בהרבה
אייפון- יותר מהיר ולא נתקע
שואל השאלה:
גם אנדרואיד לא נתקע זה מאוד תלוי באיכות של הטלפון
אנדרואיד
כי זה יותר חופשי ולא צריך לבזבז על זה מלא כסף
אייפון זה לגייז
לפי דעתי אייפון יותר טוב רק במצלמה אבל בשאר הדברים זה אנדרואיד אז אם אתה בן אדם שמצתלם מלא תקח אייפון אבל לא אז אנדרואיד
אייפון- איכותי, יותר נוח, לא נשבר בקלות כמו אנדוראיד
כל מי שרושם אייפון= איכות ומהיר יותר פשוט השווה את הטלפונים הכי טובים של אייפון עם איזה שיאומי שרבע מחיר, אם תשוו את הs22 ultra והאייפון 13pro max אין פה בכלל תחרות מי יותר טוב
אייפון- אני אוהבת את האסתטיקה, האיכות והמצלמה
אייפון בהרבה יותר שביר מאנדרואיד
אייפון ברור כי זה הרבה יותר נוח ואיכותי ולא נתקע בחיים והמראה וואוו
אייפון- איכות, אורח חיים, זריזות, בדרך שטח אחסון גבוה, שמע מצויין ואופציות לשמע. טעינה ארוכה למשך היום, מטענים מהירים.
אנונימית
שואל השאלה:
איפון יותר חלק כי אפל יודעים איך לשלב את המפרט עם מערכת ההפעלה שלהם
איפון- האיפון והאייפד מסתרכנים וזה נוח
בואו אני אפסול פה כל תגובה,
אייפון נשבר הרבה יותר, רוברט למטה קטן, המראה שלו זה כמו משאית, זה הדבר הכי גדול ולא נוח שאפשר להחזיק, אנונימית, האחסון, הסוללה והרמקולים שלו נמצאים בתחתי הטבלה בטלפוני הדגל שכן, הטעינה שלו איטית ברמות יחסית לטלפוני דגל אחרים.
לסיכום אנדרואיד, גם מצלמה יותר טובה, זיכרון, סוללה, איחסון, מעבד, מערכת הפעלה פתוחה יותר והמחירים אותו דבר כי כשאני מתכוון אנדרואיד אני מתכוון לs22ultra כמו שהקוף רשם פה
אנונימי
תלוי איזה
לי יש אייפון כל החיים כמעט (מאייפון 3)
אבל אוהב מאוד אנדרואידים
במיוחד את המסכים שלהם
שואל השאלה:
l לכל טלפון יש יתרונות וחסרונות ואייפון יש יתרונות על מכשירי דגל של אנדרואיד
תבדקו את זה, לאנשים חכמים יש אנדרואיד ולמושפעים אייפון.
פלאפון לא אמור לעלות 4000 שקל כי יש לו מצלמה קצת יותר טובה עם מטען שעולה 200 שקל
^אם אתה מתכוון שיש לו יותר יתרונות ממכשירי דגל אחרים זה פשוט חא נכון
אנונימי
שואל השאלה:
סימפ אנשים מעדיפים אייפון גם בגלל מערכת ההפעלה לא רק בגלל מצלמה
ברור (שואל/ת)
אבל כשלוקחים מכשירי דגל
החסרונות לרוב שוליים ואין כמעט הבדלים נראים לעיין מבחינת איכות
הכי טובים היום בשוק זה אפל וסמסטנג
שואל השאלה:
אנונימי אח שלנו היקר לאייפון יש יתרונות על מכשירי דגל אחרים וגם יש לו חסרונות על מכשירי דגל אחרים
יכול להיות שאייפון יותר נוח וטוב, אבל ההפרש מחירים הוא עצום
בוא אני אפסול לך את התגובה
אני עם אייפון המון שנים יש פאקים אבל לא משתווה לאנדרואיד שהייתי איתו וחשבתי שהוא מלך העולם

האייפון שלי לא נשבר גם לא פעם אחת והוא נפל מגבהים של צניחה חופשית באמא שלי
לא משאית, אפילו נוח רצח האנראויד היה ענק מידי או תינוק מידי
האמת האחסון קצת הציק לי, אבל שידרגתי אותו והכל היה נדיר, גם מבחינת אפליקציות לאייפון זה יותר נרחב הגרסאות משופרות
הטעינה שלי נדירה ואני יכולה לשבת 5 דקות ולהיות על 80% כשהמטען טוב ולא חיקוי.
על מצלמה של אייפון אין טעם להתווכח :)
אנונימית
^^לא יודע מה איתך אין לו שום ייתרון, אשמח שתביא לי יתרונות
אנונימי
^^^^^^^^מה הקשר
לכל אחד יש העדפה אישית שלו ואני אישית מתחברת יותר לאייפון
לאייפון יש הרבה יתרונות שאין באנדרואיד
בדיוק הבעיה בו זה המחיר, חושבים כולנו יושבים על מיליונים לא הגיוני אייפון במחיר של השכרת דירה לחודש, זה כן זה זוועה בעיניי השאר אין מה לדבר
אנונימית
אין הרבה יתרונות את פשוט מושפעת
אני מתה ממה יש לי להיות מושפעת ימוזר
אנונימית
שואל השאלה:
מצלמה, מערכת הפעלה שמתאימה בול למפרט של הטלפון ולא נתקעת כמעט
אה ולאדם מבוגר שיש לו אייפון תקרא מושפע? ^
^^אין טעם להתווכח על מצלמה של אייפון כי היא הרבה פחות טובה מטלפונים אחרים באותו טווח מחירים, האנדרואיד שהיה לך לא היה טלפון דגל כמו אייפון ואני ראיתי את האייפון של חבר שלי נשבר בכל המאחורה שהוא נפל מהכיס עם מגן, הטעינה של כל טלפון אחר בשוק יותר טובה וזאת עובדה
אנונימי
למי שרגיל לאקו סיסטם של אפל (כמוני)
עדיף אייפון
אבל אני אמליץ לאנשים כנראה על סמסונגים טובים
כי הם נותנים הרבה יותר מאייפונים במחיר יותר משתלם ועם וויתורים על פיצ'רים שוליים ממש
גם אם זה לא מכשיר דגל של סמסונג
^^^לא נתקעת רק בטלפונים שעולים 4000 שקל וכמו שאמרתי, לטלפונים באותו טווח מחיר זה גם לא נתקע
אנונימי
שואל השאלה:
למי אכפת כמה זמן זה טוען אז יהיה הבדל של 10 דקות מי ישמע המעבדים של אייפון יותר טובים גם כן
קיצר אם לוקחים אייפון 13 פרו מקס וs22ultra זה ברור מי המנצח
אנונימי
אנדרואיד שומר סוללה הרבה יותר זמן מאייפון וגם מצלמה יפה וטובה
אנונימית
^^הם לא והבדל של 10 דקות זה הבדל עצום
אנונימי
מצלמה של אייפון היא נדירה לא יודעת מה איתך.. אני באמת מדברת מניסיון של שני הטלפונים.
יש אייפונים שה אחורה שלהם זה זכוכית וצריך מגן שישמור , כמו כל זכוכית שתפיל ותישבר אין מורך להיתפס על הקטנות. בכל אופן גם שלי זכוכית מאחורה וברוך השם 4 שנים ולא קרה כלום גם שהייתי בלי מגן
תודה להשם
אנונימית
שואל השאלה:
אייפון 13 מנצח בתור אחד שהיה לו אנדרואיד זה חרא מערכת הפעלה
אנונימי לא יודעת מה איתך את האייפון שלי קניתי ב1500 שח וזה גם אייפון 10 והוא מטורף
^לא יודע איזה אנדרואיד היה לך אבל לאייפון יש מצלמה סבירה פלוס, לא משתווה לטלפונים באותו מחיר
אנונימי
אנונימי
לי יש אייפון מהחדשים
הפלתי אותו מליון פעם ויש רק שריטה במסך
וזה לא קרה מנפילה
מבחינת מצלמה אייפון תמיד לוקח כי אין מה לעשות המצלמה שלהם הכי טובה כרגע
אבל ה22 אולטרה של סמסונג
והפיקסל של גוגל נותנים פייט רציני במצלמה במחיר מאוד משתלם ביחס לאפל
שואל השאלה:
שמע זה כבר עניין של ההעדפה אם אתה מעדיף את המערכת הפעלה של אייפון או של אנדרואיד
האחסון באייפון זוועתי, כל פעם מחדש צריך לעשות איפוס, ואייפון הוא גם יקר.
אבל הוא נפל לי כבר כמה פעמים ואפילו שריטה אין עליו.
הוא יותר מהיר ועובד חלק. המסך פחות מעצבן ויותר נוח להקליד, הוא גם יותר טוב מבחינת יופי לדעתי
לדעתי עדיף לקנות אייפון שהוא טוב שיישאר לכמה שנים וזהו
אנונימית
^^לאח שלי היה אייפון 10, נשבר פעם בחודש, נתקע והמצלמה לא מי יודע מה, אבל כמו שאמרתי אלף פעם, אם תקני טלפון אחר באותו מחיר הוא יהיה יותר טוב
אנונימי
אייפון פשוט יותר נוח ואיכותי אבל זה עניין של טעם בסופו של דבר
לא נכון בכלל אנונימית
לא איפסתי אותו אף פעם
רק פעם אחת כדי לבדוק משהו אבל לא בגלל אחסון!
אחסון זה לא קשור לחברה
תקשיבו יש לי s22,נפל לי 2000 פעם ולא קרה כלום, שני הטלפונים מחומרים מעולים ואין פה מקום להתווכח על זה, הנפילות זה נושא שלא צריך לשקול לדבר עליו בכלל כי הוא לא רלוונטי
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אייפון 10 גם לי יש ואני מודה הוא לא כל כך טוב כי הוא כבר ממש ישן יחסית לאייפונים אחרים שההבדלים עצומים
שבע עשרה וחצי
אין לי מושג, אני קניתי אייפון עם 256 גיגה. הלכתי אליהם אפילו לחנות והם אמרו שאי אפשר לתקן את זה וחייב לעשות איפוס.
וכל פעם מה שתפס את האחסון היה ה"אחר" הזה, וכל השאר של מה שתפס מקום בטלפון שלי תפס רק 40 גיגה.
אנונימית
אין ככ מה להתווכח כי בסופו של דבר זה כל אחד וניסיונו ודעתו..
אנונימית
^נו בידיוק, כרגע הוא מוגדר כטלפון ביניים והוא מתנהג בהתאם, שני הטלפונים אחלה לגמרי והרמה נמדדת במחיר, אני לא חושב שאפשר להחליט מה יותר טוב אבל בעקרון טלפון במחיר של האייפון הכי חדש ייתן לך תמורה טובה יותר, והמצלמה עובדתית טובה יותר, כל השאר זה העדפת המשתמש וכל אחד שייקנה מה שבא לו רק שלא יתחילו להגיד שלאייפון יש מסך יוצר טוב ויתחילו סתם להמציא עובדות, אם כל הכבוד לסמסונג יש 100 זום ולאייפון יש גג 12 וזה נראה נוראי
אנונימי
ליטרלי החיסרון היחידי באייפון זה שהוא לא תומך בכרטיסי זיכרון
^כל הטלפונים שמוגדרים כדגל כבר לא תומכים בזה
אנונימי
^יש מכשירי ביניים ברמה של מכשירי דגל שיצאו שנה-שנתיים קודם ויש להם יותר דברים שהם תומכים בהם. גם אוזניות חוטיות וגם כרטיס זיכרון.
אייפון
סוללה יותר טובה
מצלמה יותר איכותית
המסך טיפה יותר טוב
אנדרואיד, יותר זול, אין בעיות עם המטען
אנדרויד: נתמך על ידי יותר דברים, לא צריך לקנות דברים ספציפיים, מערכת הפעלה יותר נוחה