6 תשובות
אייפון - מצלמה
אנדרואיד כל השאר
בכללי מעדיפה אייפון כי הוא יפה יותר האיכות שלו יותר יפה ואני בכללי אוהבת יותר אבל גלקסי זה סבבה לגמרי
שואל השאלה:
ומה יש לכם?
אייפון כי זה נוח והמצלמה יותר טובה
אבל מצד שני בגאלקסי רוב האפלקציות בחינם
ויש לי אייפון xr
אני פשוט מעדיפה אייפון, היה לי גלקסי ואייפון הרבה יותר טוב בהכל לדעתי.
ויש לי אייפון xs
אנדרואיד מחיר
אייפון אבטחה