25 תשובות
אייפון כי זה הכי טוב
אייפון
יותר איכותי
יותר איכותי
אייפון איכות
גאלקסי נחות
גאלקסי נחות
כאילו שנוח להיות איתו
אייפון ברור אין סיבה פי אלף יותר טוב ואיכותי מכל טלפון אחר
סתם לפרוטוקול, גלאקסי זה אנדרואיד.
ואם מדברים על תמורה ביחס למחיר אז לגמרי מכשירים של שיאומי, וואן פלוס ועוד.
עכשיו אם מדברים על המכשיר החזק ביותר שיש עכשיו אז לעומת כמה שנים שהתשובה השירה הייתה האייפון הכי חזק זה כבר לא ככה, הגלקסי וואן פלוס החדשים נותנים לו פייט רציני, בחלק מהקטגוריות הם אפילו מנצחים בהרבה אבל בחלק האייפון מנצח. אז אין ממש תשובה לשאלה הזו
ואם מדברים על תמורה ביחס למחיר אז לגמרי מכשירים של שיאומי, וואן פלוס ועוד.
עכשיו אם מדברים על המכשיר החזק ביותר שיש עכשיו אז לעומת כמה שנים שהתשובה השירה הייתה האייפון הכי חזק זה כבר לא ככה, הגלקסי וואן פלוס החדשים נותנים לו פייט רציני, בחלק מהקטגוריות הם אפילו מנצחים בהרבה אבל בחלק האייפון מנצח. אז אין ממש תשובה לשאלה הזו
אייפון מבחינת הכל
גלקסי
קלל
קלל
המצלמה של אייפון לוקחת
מכל שאר הבחינות גלאקסי,יותר נוח ופשוט
מכל שאר הבחינות גלאקסי,יותר נוח ופשוט
אייפון יותר נוח
המצלמה יותר טובה
המצלמה יותר טובה
אני עם אייפון וזה נוח לי והכל
בחיים לא היה לי גאלקסי אז אני לא יכולה להגיד
אבל אם אנדרואיד כזאת מצליחה
אז בטוח יש סיבה
בחיים לא היה לי גאלקסי אז אני לא יכולה להגיד
אבל אם אנדרואיד כזאת מצליחה
אז בטוח יש סיבה
אייפון
יותר איכותי ויותר קל *לי* לתפקוד
יותר איכותי ויותר קל *לי* לתפקוד
לי אישית יותר נוח להתנהל עם אייפון והוא נראה מאוד מסודר בניגוד לאנדרואיד
הוא גם יותר איכותי, האבטחה יותר טובה, הוא עובד בצורה יותר מהירה וחלקה ויש בו מגוון אפליקציות שאני אוהבת להשתמש בהן שאין באנדרואיד
כמובן שיש עוד המון הבדלים אבל לדעתי אייפון מנצח את הכל (:
הוא גם יותר איכותי, האבטחה יותר טובה, הוא עובד בצורה יותר מהירה וחלקה ויש בו מגוון אפליקציות שאני אוהבת להשתמש בהן שאין באנדרואיד
כמובן שיש עוד המון הבדלים אבל לדעתי אייפון מנצח את הכל (:
לדעתי, גלקסי , יותר נוח לשימוש, קל ולא מסובך ,
לי אישית יש גלקסי ותמיד היה לי גלקסי, ואני מעדיף גלקסי.
שמחתי לעזור,
אנונימי (בן)
לי אישית יש גלקסי ותמיד היה לי גלקסי, ואני מעדיף גלקסי.
שמחתי לעזור,
אנונימי (בן)
גלאקסי, הכפתור של החזרה
את האמת שאני לא יודע לאייפון יש צילום יותר טוב אבל לאנדרואיד יש הרבה יותר תוכנות והרבה יותר אפשרויות אז נראלי שאלך על אנדרואיד
אייפון זה לאנשים שמעדיפים איכות וגאלקסי זה לאנשים שמעדיפים נוחות. אני אישית גאלקסי
גלקסי...אייפון זה מתסבך
גלקסי
אנונימית
יש לי גאלקסי ואני מתה לעבור לאייפון המצלמה שלו גרועה
אנונימית
רוב החיים הייתי עם גלקסי עכשיו החלפתי לאייפון.. זה פשוט עולם אחר, פתאום באייפון יש לי הרבה יותר תמונות שאני אוהבת והמהירות מטורפת פשוט מכל הבחינות זה הרבה יותר טוב
אנדרואיד הוא פשוט יותר מוצלח
אייפון לא כי מתעשרים על חשבונכם מצטער שהצגתי את זה ככה אבל זאת המציאות ואני לא רואה באפל שום דבר טוב אהבתי בעבר ראיתי שהם תקועים בעבר אוהבים להשתמש במערכות ישנות ולא מתקדמים בשיט אומר את זה בתור משתמש אפל בעבר וראיתי גם את המכשירים של היום ונראה כאילו 10 שנים דבר לא השתנה חוץ מהגודל ובתור אחד שמבין בטלפונים אני אומר לכם אנדרואיד לוקח בשקט
ומי שאומר שהמצלמה של אפל יותר טובה לא מבין באיכות כנראה כי לא ראה מצלמות של אנדרואיד
ותפסיקו להאכיל את עצמכם בשטות הזאת שאפל זה איכותי כי זה לא גובים ממכם הון תועפות על מכשיר מסכן ומוגבל שאפילו תוכנות חיצוניות לא מסכים להוריד ואחרי שנה מחליפים אותו באותו הזבל רק יותר יקר ובעל סכום של משכורת חודשית ממוצעת
תעשו צעד חכם תעברו לעתיד תחסכו כסף ותהנו ממכשירים בעלי יכולות בלתי מוגבלות רק אנדרואיד
אייפון לא כי מתעשרים על חשבונכם מצטער שהצגתי את זה ככה אבל זאת המציאות ואני לא רואה באפל שום דבר טוב אהבתי בעבר ראיתי שהם תקועים בעבר אוהבים להשתמש במערכות ישנות ולא מתקדמים בשיט אומר את זה בתור משתמש אפל בעבר וראיתי גם את המכשירים של היום ונראה כאילו 10 שנים דבר לא השתנה חוץ מהגודל ובתור אחד שמבין בטלפונים אני אומר לכם אנדרואיד לוקח בשקט
ומי שאומר שהמצלמה של אפל יותר טובה לא מבין באיכות כנראה כי לא ראה מצלמות של אנדרואיד
ותפסיקו להאכיל את עצמכם בשטות הזאת שאפל זה איכותי כי זה לא גובים ממכם הון תועפות על מכשיר מסכן ומוגבל שאפילו תוכנות חיצוניות לא מסכים להוריד ואחרי שנה מחליפים אותו באותו הזבל רק יותר יקר ובעל סכום של משכורת חודשית ממוצעת
תעשו צעד חכם תעברו לעתיד תחסכו כסף ותהנו ממכשירים בעלי יכולות בלתי מוגבלות רק אנדרואיד
אנונימי
אנדרואיד כי אין לי תקציב לאייפון
מסכים איתך
אנונימי
אנונימי
לדעתמ לגלאקסי יש מערכת עמידה וזה באמת טלפון טוב מאוד ואיכותי אפילו יותר מאייפון אבל באייפון יש יותר קידמה, איכות טובה יותר..