5 תשובות
אנדרואיד, יותר קל לי להשתמש בו
אנדרואיד, מערכת נוחה ואמינה
אנדרואיד
כלכלית יותר משתלם
ממשק סבבה
סוללה חזקה
הרבה אפליקציות בחינם
אפשר להוריד צלצולים בלי תוכנות
כלכלית יותר משתלם
ממשק סבבה
סוללה חזקה
הרבה אפליקציות בחינם
אפשר להוריד צלצולים בלי תוכנות
איפון יותר בטוח ויותר טוב לדעתי
אייפון כי אני כבר רגילה לזה