6 תשובות
זה ממש לא פתטי, זה הגיוני שתבכי בגלל זה את נשמעת ילדה חזקה וחכמה, תשארי חזקה
אחותי מותר לך לבכות על כל דבר אין בזה שום דבר רע3>
זה לא. בטח נורא קשה לך עם זה
זה ממש אבל ממש לא פתטי ולא שום דבר
זה ברור שאת מרגישה ככה ואני יכולה לנסות לדמיין את זה ולנסות להבין מה עובר עלייךך וכואב לי
מאחלת לך שהכל יסתדר ויחזור להיות טוב כמו פעם ❤
זה ממש לא פתטי זה הגיוני לגמריי אין שום דבר רע בלבכות❤
את יותר ממוזמנת לפרוק לי בפרטי אם את רוצה ❤
היי אנונימית,

מתארת לעצמי כמה זה עצוב לראות את אבא באופן כל כך שונה מהזיכרון שלך מהעבר... בטח ההבדל בין "אז" ל"היום" מבאס אותך ומעלה בך רצון עז לחזור לאותה תקופה בה נראה שהיה טוב יותר מבחינתך. עולה מדברייך שאת מאוד דואגת לאבא שלך, ולצד דאגה זו נדמה שאת חסרת אונים בנוגע לאיך לסייע לו... נראה שהניסיונות שלך לעזרה נחסמים על ידו וזה בטח מתסכל אותך... נשמע שאת מתקשה להתמודד עם הרגליו של אביך ושאת מרגישה שהוא מעין עול על הכתפיים שלך. סביר שהיית רוצה עזרה מסיבית יותר הן מהסביבה שלך והן מאביך... ייתכן שחוסר היענות הסביבה למשאלתך מעלה בך כעס רב כלפיהם, ובטח גם כלפי אבא שלך.

נדמה שאת עוברת טלטלה רגשית כבר תקופה ארוכה... טלטלה שגורמת לך לחוש תחושות רבות מפה ועד הודעה חדשה, טלטלה שמעבירה אותך ממצב רוח כזה לאחר, וכיוצא מזה גם לבכי... בכי הוא תגובה טבעית לכל מצב נפשי שהוא, תגובה משחררת וחשובה... יקירה, נשמע שהטילו עליך אחריות גדולה מאוד, ושאת מצידך מרגישה חנוקה על ידה. נדמה שאת אובדת עצות בנוגע לאיך להתמודד עם אביך ושאת מרגישה שאת, מבחינתך, קרובה ללהרים ידיים. עם זאת, ייתכן והתרפקות על זיכרונות העבר הם אלו שמניעים אותך ומהווים עבורך את הדלק להמשיך לעזור לאבא האהוב שלך, ולהיות שם עבורו ככל שיזדקק. אני שומעת את הזעקה שעולה מדברייך ואת הצורך שלך לא להיות לבד יותר. לכן, אני רוצה להזמין אותך לבוא אלינו לאתר סה"ר סיוע והקשבה ברשת. באתר פועל צ'אט פרטי ואנונימי בו תוכלי לפרוק את שעל ליבך, לקבל סביבה תומכת ומקשיבה ובעיקר לא להיות לבד עם סערת הרגשות שמתחוללת בתוכך. הצ'אט פועל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-00:00, ביום שישי בין השעות 08:00-13:00 ובמוצ"ש בין השעות 21:00-00:00.

מחכים לך...

שלך,

מתנדבת בסה"ר.