יש לי מחר יום הולדת, על יום השואה. בכללי אני נולדתי ביום של ערב יום השואה (אני חוגגת עברי אז זה תמיד יוצא ככה) אבל הפעם בגלל שיום השואה הוקדם הוא מתנגש ביום הולדת שלי.. זה אנוכי מצידי לשמוח ביום הזה (לא יותר מדי כמובן, אני גם לא טיפוס שעושה סיפור מהיום הולדת שלו)? ולא לראות סרטים של יום השואה וכו?