10 תשובות
הייתי שונא אותה
מה????? תירי בה!!! חוצפנית שכזו
שואל השאלה:
די נו זה באמת מגעיל
די נו זה באמת מגעיל
אנונימית
ומה עם החברים האחרים? היעני חברים
אנונימית
אל תהי חברה שלה
^^^ מה את מצפה מאיתנו שנעשה? מה השאלה?
אם את מחפשת עצה אז תתמודדי איתה ואם היא לא מתנהגת עלייך כמו חברה אז תפסיקי לדבר איתה. לא צריך לבזבז זמן על אנשים שלא רוצים אותך לידם.
אם את מחפשת עצה אז תתמודדי איתה ואם היא לא מתנהגת עלייך כמו חברה אז תפסיקי לדבר איתה. לא צריך לבזבז זמן על אנשים שלא רוצים אותך לידם.
שואל השאלה:
כל החברים שלי מזוייפים ברמות ואני לא סובלת אותם אבל אני באמת מעדיפה כרגע שיהיו אנשים לצידי מאשר שאני אהיה לבד
אני עובדת על הביטחון העצמי שלי ואני יודעת שבסופו של דבר אני אמצא את החברים המתאימים לי כי אני ילדה חברותית שיכולה להסתדר עם כולם ברגע שיש לי ביטחון
כל החברים שלי מזוייפים ברמות ואני לא סובלת אותם אבל אני באמת מעדיפה כרגע שיהיו אנשים לצידי מאשר שאני אהיה לבד
אני עובדת על הביטחון העצמי שלי ואני יודעת שבסופו של דבר אני אמצא את החברים המתאימים לי כי אני ילדה חברותית שיכולה להסתדר עם כולם ברגע שיש לי ביטחון
אנונימית
אני לא פותחת ריפליי והודעות בגלל שהאינסטגרם שלי דפוק ולא נותן לי לפתוח הוא נותו לי רק בודדים אני מקווה שלא חושבים שאני עושה את זה בגלל שאני שיראה שיש לי הרבה הודעות ושאני סנובית ובקשר לחברה שלך היא לא חברה ממליצה לך לנתק קשר יש מלא בנות שירצו להיות חברות שלך ולא בהכרח צריך הרבה חברים 1 או 2 עדיפים על 7 מזויפים
1. מי מסנן ולא מזמין בגלל דבר כזה, מה היא בת 3?
2. למי איכפת מכמה ילדות מוזרות פשוט תתעלמי מהן. אשמתן שהן אהבלות
2. למי איכפת מכמה ילדות מוזרות פשוט תתעלמי מהן. אשמתן שהן אהבלות
שואל השאלה:
מה הקשר חברה שלי באמת לא רואה כי היא רוצה שיהיו לה הרבה הודעות
גם בווצאפ היא לא פותחת שום הודעה
מה הקשר חברה שלי באמת לא רואה כי היא רוצה שיהיו לה הרבה הודעות
גם בווצאפ היא לא פותחת שום הודעה
אנונימית
באותו הנושא: