התחברות
הרשמה
איך להנות בסדיר? שובצתי בקריה ואני לבד.. ולא התחברתי לאנשים שאיתי
28 במאי 2022, 18:07
חיילים
גיוס
מצב רוח
תפקידים
תפקידים בצה"ל
תשובה אחת
גם אני כמוך בקריה ולא מתחברת שם לאנשים
זה מבאס ממש
אנונימית
באותו הנושא:
בנות שהיו/יש להן בעיות של מחזור לא סדיר לייעוץ בפרטי?
שובצתי לסדיר בבסיס מחווה אלון מישהו יודע אם זה יציאות של חמשושים או יומיות?
בנות שהיה להן/ יש להן מחזור לא סדיר והלכו לרופאת נשים בבקשה תיכנסו.
למה יש הרבה בנות שאומרות שהיה להן ממש כיף בטירונות אבל בסדיר היה להן ממש קשה והן לא הסתדרו שם?למה זה ככה מה קשה שם?
בנות שהמחזור כבר סדיר להן
אי סדירות במחזור בגיל 18 - המחזור שלי לא סדיר ואני בת 18, זה נורמלי?
אם שובצתי לקרבי ואני לא מוכן לזה, האם יש אופציה לסרב?
שובצתי כמאבטחת מתקנים בקריית ההדרכה 747
שלום, אני חייל בסדיר ואני צריך עצה.
יש מישהו שאיתי בצבא אבל הוא נגד ואני בסדיר המשך למטה..?
שובצתי לא מזמן לתפקיד תצפיתנית ואני מתגייסת כבר השנה