4 תשובות
עד שנתיים, מציעה לך לגשת לרופא נשים, זה מה שאני עשיתי ואני לוקחת גלולות כדי שהוא יהיה סדיר.
אנונימית
עד שנה 5-6 את צריכה ללכת לרופאת נשים... אצל כל אחת זה שונה
שואל השאלה:
הגוף שלי חושב שאני בת 15 (אני נמוכה) אז זה בסדר ואני במעקב
הגוף שלי חושב שאני בת 15 (אני נמוכה) אז זה בסדר ואני במעקב
אנונימית
שואל השאלה:
זה מתחיל להסתדר
זה מתחיל להסתדר
אנונימית
באותו הנושא: