התחברות
הרשמה
מה עושים במשפחתכם שמציינים יום אזכרה לקרוב משפחה?
26 במאי 2022, 17:16
משפחה
בני דודים
אזכרה
2 תשובות
קוראים משניות (לריק) ואוכלים עוגיות (לריק ג"כ, או בעצם לשובע).
במבה 4
הולכים לאזכרה לקבר, נפגשים המשפחה המורחבת לאחר מכן בדרך כלל בבית של סבתא
וזהו בגדול
א
אני בסדר, העולם דפוק (בן)
באותו הנושא:
נניח אדם נפטר ב30.10.2019 ואת האזכרה שלו עושים אחרי שנתיים, ואת האזכרה עושים לפי תאריך עברי- אז איזה תאריך האזכרה תהיה?
למה עושים אזכרה כל שנה ביום מותו של מישהו?
למה מפריע לכם כל כך שמציינים שהנבלה שאנס ילדה בת 7 היה ערבי? מפריע לכם גם שמציינים שמי שטבחו 6 מיליון יהודים היו גרמנים?
תחושת בדידות לאחר אזכרה - חזרתי מאזכרה ואחרי שכל המשפחה הלכה, הרגשתי בדידות, איך לשפר את ההרגשה?
מה עושים ביום נישואין (כאילו שמציינים את השנים מהיום שהתחתנתם)
מה לדעתכם יותר חשוב ללכת לאזכרה של קרוב משפחה או ללמוד?
אם מישהו ניפטר עושים את אזכרה באותו יום?
זה הגיוני שבאזכרות של משפחה שלי כואבת לי הבטן
כמה זמן אחרי הלוויה עושים אזכרה?
לא מבין למה עושים אזכרה לפושע אוסלו - יצחק רבין
אם אגיד למורה שלי שמחר יש לקרוב משפחה שלי אזכרה שנפטר לפני שנתיים הגיוני ?? יש דבר כזה אזכרה אחרי שנתיים?