5 תשובות
להירגע ולנשום עמוק
לחשוב שזה כמו שיעור רגיל והטסטר זה המורה נהיגה הרגיל שלך
(זה עזר לחברים שלי הרבה בטסט)
לחשוב שזה כמו שיעור רגיל והטסטר זה המורה נהיגה הרגיל שלך
(זה עזר לחברים שלי הרבה בטסט)
לשתות קפה לפני או לשאוף פנים במים קרים
ופשוט לנסות להתרכז כמה שאת יכולה אל תחשבי על דברים אחרים
ופשוט לנסות להתרכז כמה שאת יכולה אל תחשבי על דברים אחרים
תדמייני שהטסטר הוא וייז ותפעילי את שיקול הדעת שלך.
בסופו של דבר אם הטסטר רואה שאת יודעת לנהוג טוב, פשוט לחוצה, הוא עדיין יעביר אותך.
חברה שלי התחילה טסט ראשון בלי חגורה ואחרי כמה דק קלטה את זה וחגרה. היא עברה את הטסט כי היא נהגה טוב
כשהטסטר רואה שמי שיש מולו יודע לנהוג והטעויות או הדברים שהוא אומר זה מינורי הם עדיין מעבירים (אלא אם הם באמת חארות)
בסופו של דבר אם הטסטר רואה שאת יודעת לנהוג טוב, פשוט לחוצה, הוא עדיין יעביר אותך.
חברה שלי התחילה טסט ראשון בלי חגורה ואחרי כמה דק קלטה את זה וחגרה. היא עברה את הטסט כי היא נהגה טוב
כשהטסטר רואה שמי שיש מולו יודע לנהוג והטעויות או הדברים שהוא אומר זה מינורי הם עדיין מעבירים (אלא אם הם באמת חארות)
להתייחס למורה כאילו זה מורה רגיל
אנונימית
תעשי שיעור לפני ככה שירד קצת הלחץ, תשימי מוזיקה חלשה שאת אוהבת ברקע ולהבין שהטסטרים הם רק אנשים ובסוף הם רוצים שתעברי.
לא כל הערה מכשילה בטסט תאמיני לי.
בהצלחה! מאמין שתעברי
לא כל הערה מכשילה בטסט תאמיני לי.
בהצלחה! מאמין שתעברי
באותו הנושא: