7 תשובות
לא לדרוס אנשים
שואל השאלה:
שם מקורי ואללהה??? תודה הצלת אותיי
חחח
שם מקורי ואללהה??? תודה הצלת אותיי
חחח
קודם לא לבוא עם יותר מידי ביטחון וגם לא עם חוסר ביטחון, תמיד להסתכל במראות כל הזמן ולהזיז את כל הראש ולא רק את האישונים כדי שהטסטר יראה שאתה באמת מסתכל ותסתכל מלא! זה חשוב! לא לשכוח לאותת ביציאה וכניסה מחנייה או כשעוברים נתיב, לא לשכוח לאותת אף פעם ולתת זכות קדימה ואל תנסה להדחף. ואם החנייה לא יוצאת טוב הבנתי שאפשר לבקש לתקן שוב. תמיד לפני מעברי חצייה להתחיל להאט גם אם אין אנשים תמיד להאט, והכי חשוב לזכור! שגם אם לא עוברים הכל בסדר, יהיו עוד הזדמנויות ולבוא תמיד בראש פתוח ועם פרופרציות שגם אם לא עוברים אז הכל בסדר ולא להתבאס! ואם נכשלים אז לקחת את זה כלמידה לפעם הבאה ושיהיה בהצלחה!
חחח בכיף
להסתכל במראות
לבוא ערני/ת
לתת 100% אבל לא להילחץ!
לאותת
לשים לב לתמרורים בעיקר סופר חשוב
לבוא ערני/ת
לתת 100% אבל לא להילחץ!
לאותת
לשים לב לתמרורים בעיקר סופר חשוב
תהיה רגוע הכל ילך לך ותעדכן
סע רגוע לאט מרוכז תבוא עם ביטחון אין סיבה שלא תעבור תסתכל תמיד במראות וזהו פשוט תנהג כמו שאתה יודע
באותו הנושא: