6 תשובות
מה התאריך שלו?
מתי אכלת? תראי איך את מרגישה אחרי זה....
שואל השאלה:
הוא כשר לפסח וכואבת לי הבטן אבל רוב הסיכויים שזה בגלל שאכלתי יותר מידי טוסט
אנונימית
שטראוס עדכנה שהתגלו מספר דגימות עם סלמונלה בקו הייצור במפעל בנוף הגליל, ועל כן הודיעה על ריקול למוצרי שוקולד פרה, פסק זמן, עד חצות, רבע לשבע ועוד. החברה: "עם גילוי הבעיה הופסק לאלתר ייצור מוצרי השוקולד השונים במפעל, נחסמו להפצה מוצרים שיוצרו בסמיכות ומבוצעות פעולות נרחבות על מנת לאתר את מקור הבעיה והיקפה". גם מילקי עם עדשים נשלח לבדיקה - ונוסף לרשימת הריקול


כנראה שיש סיכוי. אבל זה רק כאבי בטן. תא מתים מזה ולא כלום.
תבדקי תאריך , מקווה בשבילך שאין לך כלום , אה ואם את לא בטוחה תלכי לרופאה שלפחות תהיה בראש שקט שאין לך כלום
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם
אני לא כלכך דואגת פשוט מעניין אותי אם אני עכשיו ארגיש לי טוב לכמה ימים ולא רק לכמה שעות בגלל שאכלתי יותר מידי או משהו
אנונימית