תשובה אחת
קרוב לוודאי שהתרופות האנטיביוטיות גרמו להקאה. זהי תופעת לוואי שכיחה. בקשר לנטילת מנה נוספת- אם הקאת בערך עשרים דקות או יותר מאז נטילת התרופות אז הן כבר התחילו להספג ולא צריך לקחת עוד מנה של האנטיביוטיקה של אותו היום. תמשיכי לקחת את התרופות כרגיל ואם ההקאות חוזרות מספר פעמים פני לרופא.
בקשר לאומפרדקס אני חושב שהספיגה שלו לוקחת בהרבה יותר וצריך להתייעץ עם רופא כמה אומפרדקס צריך לקחת שוב אם ההקאות קורות כמה פעמים.
בברכת בריאות...
בקשר לאומפרדקס אני חושב שהספיגה שלו לוקחת בהרבה יותר וצריך להתייעץ עם רופא כמה אומפרדקס צריך לקחת שוב אם ההקאות קורות כמה פעמים.
בברכת בריאות...
באותו הנושא: