11 תשובות
את לא צריכה לאכול 1300 ביום זה כלום
שואל השאלה:
אז כמה כדאי?
אז כמה כדאי?
תלוי מה המשקל שלך
ואם את רוצה להתחטב / לרדת / לעלות
ואם את רוצה להתחטב / לרדת / לעלות
ארוחת בוקר:
לחם דל קלוריות, עם ירק ופרי בצד. מומלץ שהממרח ישלב חלבון, ואם אפשר להוסיף עוד ירקות פה ושם זה מהמם.
ארוחת צהריים:
לדאוג שבצלחת יש חלבון, פחמימה (3 כפות גדושות), וכמה שיותר ירקות.
ארוחת ערב:
מנה קטנה של חלבון, אפשר לשלב גם ירק.
בין ארוחות:
עד 3 פירות ביום, ירקות ללא הגבלה.
זה תפריט שדיאטנית נתנה לי, אבל אני לא תומכת בו.
1300 קלוריות לא מספיקות, לי לפחות.
ממליצה לאכול בערך 1600, ואז יש לך גם חופש בחירה.
אני אוכלת ככה, ואני אוכלת בעיקרון מה שאני רוצה. (כמובן שאני תמיד משתדלת לגוון ולהעדיף ירקות ופירות).
בכל מקרה פה לכל שאלה (:
לחם דל קלוריות, עם ירק ופרי בצד. מומלץ שהממרח ישלב חלבון, ואם אפשר להוסיף עוד ירקות פה ושם זה מהמם.
ארוחת צהריים:
לדאוג שבצלחת יש חלבון, פחמימה (3 כפות גדושות), וכמה שיותר ירקות.
ארוחת ערב:
מנה קטנה של חלבון, אפשר לשלב גם ירק.
בין ארוחות:
עד 3 פירות ביום, ירקות ללא הגבלה.
זה תפריט שדיאטנית נתנה לי, אבל אני לא תומכת בו.
1300 קלוריות לא מספיקות, לי לפחות.
ממליצה לאכול בערך 1600, ואז יש לך גם חופש בחירה.
אני אוכלת ככה, ואני אוכלת בעיקרון מה שאני רוצה. (כמובן שאני תמיד משתדלת לגוון ולהעדיף ירקות ופירות).
בכל מקרה פה לכל שאלה (:
שואל השאלה:
תודה רבה 3>
תודה רבה 3>
שואל השאלה:
ואני רוצה להתחטב
ואני רוצה להתחטב
אל תספרי קלוריות, תאכלי בריא בכמויות מאוזנות
הצעות לתפריט:
לחם מלא/דגנים /כוסמין/שיפון עם חמאת בוטנים
מוקפץ עם סלמון
לחם מלא עם חביתה ואבוקדו
עוף ושעועית/אפונה/ברוקולי/קטניות לבחירתך וסלט
יוגורט עם פירות וגרנולה
נשנושים:
שתי קוביות שוקולד מריר
פרי/ירק חתוך/סלט
פרוסת לחם מלא עם גבינה דלת שומן(קוטג'/צפתית וכו)
תפוח עם קצת דבש
שייק פירות עם יוגורט
אנטי פסטי
בהצלחה
הצעות לתפריט:
לחם מלא/דגנים /כוסמין/שיפון עם חמאת בוטנים
מוקפץ עם סלמון
לחם מלא עם חביתה ואבוקדו
עוף ושעועית/אפונה/ברוקולי/קטניות לבחירתך וסלט
יוגורט עם פירות וגרנולה
נשנושים:
שתי קוביות שוקולד מריר
פרי/ירק חתוך/סלט
פרוסת לחם מלא עם גבינה דלת שומן(קוטג'/צפתית וכו)
תפוח עם קצת דבש
שייק פירות עם יוגורט
אנטי פסטי
בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
בכיףף
בתור אחת שהורידה 14 קילו וחמש מידות אשמח לעזורר
בתור אחת שהורידה 14 קילו וחמש מידות אשמח לעזורר
אנונימית
שואל השאלה:
תוך כמה זמן?
תוך כמה זמן?
שלושה - ארבעה חודשים..?
אנונימית
באותו הנושא: