אני בדיאטה ויש לי תפריט והיום הייתה לי מנה מותרת ויכלתי לאכול כאילו מה שבא לי
ואכלתי שוקולד ובארוחת ערב סלט וחביתה. הקטע הוא שאני ממש חולה ואני במחזור ואתמול בכיתי מלא וכאילו עבר עליי משהו ממש לא טוב.. אז בעשר אני צריכה לאכול ארוחת לילה והשאלה שלי אם לקחת משהו מתוק שוקולד כי כבר אכלתי היום או לאכול פרי