4 תשובות
זה לא בזכות חברים שלך זה בזכותך
את מרגישה יותר בטוחה עם חברים שלך וזה בסדר גמור
שואל השאלה:
אבל מה עם רגעי האמת שאני יהיה לבד?
היי, הדרך הכי טובה להתמודד עם חרדה חברתית זה לעשות את זה בשלבים לבד. תציבי לך יעדים שלאט לאט נהיים לך יותר קשים וכך תצברי בטחון. למשל בהתחלה את יכולה ללכת לשבת בבית קפה לבד ולראות שזה לא סיפור גדול. אחר כך לשאול אדם זר מה השעה, או להתחיל איתו סמול טוק. ככה עד שתגיעי למה שמפחיד אותך הכי הרבה, אצלי זה היה לעמוד מול קהל. חשיפה זה הדבר שמוכח שעוזר לחרדות למיניהן.
שואל השאלה:
תודה זה עודד אותי