10 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא מצליח להתאפק לא להימדד
כל שבוע
תעשה לעצמך רשימה של תאריכים, זה יותר קל לדעתי לעקוב אחרי זה כשיש לך את זה מול העיניים.
פעם בשבוע
ככה אני עושה
להימדד פעם ב5 ימים
אבל אחי , ראיתי שאלות קודמות שלך , אתה אשכרה שוקל פחות מ45 , אתה לא צריך לרדת במשקל
שואל השאלה:
אבל אני טיפה עם צדדים וטיפה בטן אני חייבב
תעשה אימוני בטן ..
אני שוקלת 9 קילו יותר ממך ואני עושה ספורט ואז לא רואים את השומן וכן רואים שרירים
שואל השאלה:
לא יכול חח ואני חייב להימדד לדעת את התהליך
תבקש שיחביאו לך אותו ושיוציאו אותו רק שתצטרך להישקל
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתאמן שש פעמים בשבוע כבר שנה ואני טיפה רואה שינוי לא משהו רציני