התחברות
הרשמה
אני בוכה ואני ישנה ליד אמא שלי איך להתאפק שהיא לא תשמע?
22 ביוני 2021, 01:22
אמא
בכי
דיכאון
3 תשובות
כי אולי עדיף שהיא תדע^^
Jojo Gangster
מה לא אל תבכיי תלכי לשטוף פנים ולהירגע קצת ואז תחזרי למיטה
l
leeping$
למה את בוכה בכלל
Jojo Gangster
באותו הנושא:
אני מדבר עם מישהי בווצאפ ובא לי שהיא תשמע את הקול שלי, מה להגיד לה?
בא לי לתת ביד אבל אחותי ישנה איתי באותו חדר.. מה לעשות?? אני לא מצליח להתאפק!!
ראיתי את אמא שלי בוכה עכשיו בלי שהיא ראתה שראיתי ואני מרגישה עכשיו רע שהיא בוכה מה לעשות?
בא לי שאמא שלי תשמע שאני בוכה ושאני בייאוש וכל לילה בוכה את נשמתי אבל כמו תמיד היא מתייחסת רק בדברים שלה ומפנה את העורף
חברה שלי ואני חשבנו שהיא תגיד להורים שלה שהיא ישנה אצלי ואני אגיד לשלי שאני ישנה אצלה ואז נהיה בחוץ כל הלילה. מה דעתכם?
זה מוזר שאני בת 14 ואני ישנה לפעמים עם אחותי הקטנה שהיא בת 6.5?
אני בדרך לבצפר ואני במחזור קשה ואני עם דמעות בעיניים ואני מנסה להיות בשקט כדי שאמא שלי לא תשמע כי כשאני בוכה היא בוכה
אני עכשיו בים בטיול אוהלים על החוף וכולם ישנים ואני מתה להשתין בקטע אחר ברמה שאני לא מצליחה להרדם להתאפק עד הבוקר?
ישנה אצל החברה הכי טובה שלי ורבנו פיצוצים עכשיו והיא בוכה ואני בוכה ושתינו שותקות ללכת לבית?מה לעשות?
אני כל היום בוכה או ישנה מה יש לי
אני בחדר כושר בגלל שהרגשתי במצב רוח רע היום , לא יכלתי יותר להתאפק, נכנסתי לשירותים ואני בוכה .