12 תשובות
תדבר איתה על זה , היא תעדיף שתגיד עכשיו מאשר יותר מאוחר
חח אל תגיד לה שאתה לא נמשך לנשמה שלה
שואל השאלה:
אבל היא מאוהבת כבר
אנונימי
אין ברירה
שואל השאלה:
^^חח בטוח לא
אנונימי
אם אין בניכם כלום פשוט תגיד לה שהיא פחות הטעם שלך, ושזה לא מתאים.
אם כבר יש בניכים משהו תגיד לה שזה כבר לא זה.
שואל השאלה:
נראלי עדיף כן
אנונימי
עדיף עכשיו ולא להתעכב על זה זה יהיה פחות קשה
שואל השאלה:
התעכבתי הרבה זמן זה למה אני מובך עכשיו
אנונימי
שואל השאלה:
המכה תהיי קשה בטוח אני תקוע
אנונימי
כאילו באמת איך אתה כותב את זה בלי להתבייש בעצמך ואיך כולכם פה בתגובות חבורה של מושפלים בלי עמוד שדרה אף אחד לא חושב להגיד לו שזה הזוי שהוא אומר אני לא נמשך לנשמה שלה אבל היא בול הטעם שלי במראה. זה דוחה וחולני וכל מי שישב לקח זמן להגיב לזה והתעלם מההחפצה המגעילה הזאת גרוע או גרועה בדיוק באותה המידה. לא מגיע לה אותך פשוט תפרד ממנה, היא לא מאוהבת יפה שלי אם היא הייתה רואה את הפרצוף שלך היא הייתה בורחת אתה מביך את כל המין הגברי תלמד כבוד ונשים אתה לא הולך באיזה קטלוג ובוחר מה הכי יפה וזה דוחה שאתה מסתכל עליה נטו מבחינה פיזית אשכרה אתה בוחר נטו עם המפשעה. חותמת לך שאם אתה ממשיך ככה אתה מסיים את החיים לבד או עם האשה הכי כוסית בעולם שתשים עליך בדיוק מה שאתה שם עליה ותרצה אותך בגלל הכסף שלך כמו שאתה רוצה אותה בגלל הגוף שלה.
אנונימית
שואל השאלה:
^מה את רוצה?

אם כבר ההפך אני לא מתחבר לאופי שלה למרות המראה המושלם ורוצה להיפרד מה את מתחילה להעליל עלילות
אנונימי