14 תשובות
לא
אבל זה טיפה ערסי כזה
כן כן כן תפסיקו עם זה אנשים
לא אבל זה ערסי.
לא הייתי קורה לזה מתנשא, יותר בכיוון של ערס/ית.
לא זה די ערסי
מתנשא? זה פרחי/ערסי
אנונימי
אע לא
^סבתא שלי אף פעם לא תגיד את זה, זה נשמע ערסי בשבילה :)

למרות שהיא נפטרה..
לא אבל זה ערסיי
לא אבל בכלל לא זה מאוד יפה דווקה
^ אני מאוד אוהב להשתמש במילים האלה וזה בכלל אבל בכלל לא ערסי לרגע
וואלה רגיל לדבר ככה זה לא מתנשא
בכלל לא , יש כאלה שזה לא נעים להם
אצלי במשפחה אומרים אחד לשני
זה לא ערסי זה תרבותי אפילו אפשר להגיד
זה לא מתנשא, זה סתם מביך