14 תשובות
לא
אבל זה טיפה ערסי כזה
אבל זה טיפה ערסי כזה
כן כן כן תפסיקו עם זה אנשים
לא אבל זה ערסי.
לא הייתי קורה לזה מתנשא, יותר בכיוון של ערס/ית.
לא זה די ערסי
מתנשא? זה פרחי/ערסי
אנונימי
אע לא
^סבתא שלי אף פעם לא תגיד את זה, זה נשמע ערסי בשבילה :)
למרות שהיא נפטרה..
למרות שהיא נפטרה..
לא אבל זה ערסיי
לא אבל בכלל לא זה מאוד יפה דווקה
^ אני מאוד אוהב להשתמש במילים האלה וזה בכלל אבל בכלל לא ערסי לרגע
וואלה רגיל לדבר ככה זה לא מתנשא
בכלל לא , יש כאלה שזה לא נעים להם
אצלי במשפחה אומרים אחד לשני
זה לא ערסי זה תרבותי אפילו אפשר להגיד
אצלי במשפחה אומרים אחד לשני
זה לא ערסי זה תרבותי אפילו אפשר להגיד
זה לא מתנשא, זה סתם מביך
באותו הנושא: