כנסו דקה באמת שכואב לי עליה כדאי לי להתחיל לדבר איתה?
אוקיי אז יש לי כמה חבורות בשכבה, יש חבורה של איזה 20+ ילדים שזאת החבורה של האלה שחושבים שהם איזה משהו מיוחד ואחת מהבנות שהיו שם פשוט התחילו לא לדבר איתה ולריב איתה ואין לה חברים עכשיו. חשבתי על להתחיל לדבר איתה כי אני תמיד רואה אותה לבד בהפסקות ואני רואה שמציקים לה ושצוחקים עליה וכל זה וכואב לי עליה. אבל מצד שני אני די מכירה את אותה ילדה ואין עליה את הסיפורים הכי טובים שיש ואומרים שהיא לא הכי נחמדה. עכשיו השאלה היא, אם פשוט ללכת להתחיל לדבר איתה ולגרום לנ להרגיש שייכת ולהכניס אותה לחבורה שלי אולי או לא?