התחברות הרשמה

כנסו דקה באמת שכואב לי עליה כדאי לי להתחיל לדבר איתה?

אוקיי אז יש לי כמה חבורות בשכבה, יש חבורה של איזה 20+ ילדים שזאת החבורה של האלה שחושבים שהם איזה משהו מיוחד ואחת מהבנות שהיו שם פשוט התחילו לא לדבר איתה ולריב איתה ואין לה חברים עכשיו.
חשבתי על להתחיל לדבר איתה כי אני תמיד רואה אותה לבד בהפסקות ואני רואה שמציקים לה ושצוחקים עליה וכל זה וכואב לי עליה.
אבל מצד שני אני די מכירה את אותה ילדה ואין עליה את הסיפורים הכי טובים שיש ואומרים שהיא לא הכי נחמדה.
עכשיו השאלה היא, אם פשוט ללכת להתחיל לדבר איתה ולגרום לנ להרגיש שייכת ולהכניס אותה לחבורה שלי אולי או לא?
21 בפברואר 2021, 19:19
ביישנותעצותהתחלותחוות דעתהתייעצות    
2 תשובות
ברור שאת יכולה, את נשמעת ממש נחמדה
ל
לירן המאגנוב
לגמרי כן
מ
מה זה משנה מי זה??
באותו הנושא:
בנים כנסו אבל באמת כנסו
אני באמת לא מבין בנות... כנסו.
אני באמת בוכה פה כנסו בבקשה
כנסו בבקשה עכשיו אכלתי אוכל והיה לי כואב בוושט ובחזה ועדיין כואב לי אחרי, שסיימתי
באמת באמת סליחה אבל.. כנסו
אני באמת לא מבינה אתכם בנים. (כנסו)
תקשיבו באמת שאני לא מבינה את עם ישראל.. כנסו דקה כתבתי קטע, אשמח אם תגידו לי עליו ולא לכעוס עליי
כנסו זה חשוב!!!באמת תקראו ותפנימו!!!(פעם אחת ש בסטיפס יקראו ויענו עם משהו חשוב באמת)
דחוף כנסו זה באמת באמת דחוף
כנסו כנסו יאללה מה כואב לכם??
כנסו ויש לי שאלה ואף אחד לא ענה לי עליה ( כנסו לתיאור )