5 תשובות
היא כנראה אוהבת תשומת לב/להיות במרכז העניינים
או שהיא סתם חסרת ביטחון ומרגישה שתמיד מסתכלים עליה
או שהיא סתם חסרת ביטחון ומרגישה שתמיד מסתכלים עליה
זה הסוג הכי מעצבן של אנשים
גם חברה שלי כזאת
גם חברה שלי כזאת
כנראה אוהבת תשומת לב או צריכה
צריכה צומת לב, לא מקבלת מספיק, מאכילה את עצמה סרטים...
כנראה היא לא מקבלת מספיק צומת לב ממקומות אחרים אז היא מפצה על זה אבל גם אחת החברות שלי ככה פשוט תזרמי אם היא חברה שלך לא שווה לאבד אותה בגלל זה
באותו הנושא: