4 תשובות
הגיוני, למה לא?
שואל השאלה:
בגלל שאני לא מכירה אותם. אני גם בקושי זוכרת אותם , ואני מאוד עצובה בגלל זה.
אפילו לא עצובה , פשוט יש לי הרגשה כזאת של ריקנות. לא יודעת איך להסביר.
(נ.ב: הרבה זוגות שאני מכירה התגרשו ובחיים לא הרגשתי ככה)
אנונימית
כן אבל זה זוג שיש לך זכרונות טובים ממנו ושאת מרגישה נוסטלגיה כשאת נזכרת בהם, הגיוני מאוד
הגיוני