6 תשובות
בטח שזה הגיוני
אבל תחשבי שיש עוד מלא כמוך אז זה מוריד מעט מהאכזבה:)
אז תמצאי לך פרטנר ל12 בלילה בטוח מישהו ירצה
שואל השאלה:
לא יודעת איך למצוא
אנונימית
אל תידאגי את לא היחידה :) תמיד אפשר למצוא באותו הערב מישהו אם מתאים לך וגם זה לא באמת הכרחי זה סתם קטע של סילבסטר
אנונימית
שואל השאלה:
^אהוב אני בת 17, אתה 13
גם אם מאוד הייתי רוצה ואני לא זה לא חוקי
אנונימית