2 תשובות
לשתות מים ולנשום
שהיה לי התקף חרדה ישבתי וציירתי על דף וזה ממש הרגיע אותי,, תננסי אולי לחפש משהו שיכול להרגיע אותך. תשתי מים ותקחי נשימות עמוקות