10 תשובות
לגמרי בסדר
זכותן, זה מעלה גדולה מאוד לאמץ.
הגיוני.
שיעשו מה שהן רואות לנכון
שזאת החלטה שלהן, כל אחת ומה שהיא רוצה...
היי, גם אני רוצה לאמץ.
חושבת שזה מקסים
חושבת שזה מקסים
דעתי היא שדעתנו לא משנה ושלכל אישה יש זכות להחליט מה היא רוצה לעשות.
אין לי ממש דעה. אבל זאת זכותן המלאה ויפה שהן מוכנות לעשות דבר כזה. זה מאוד נחמד שהן מוכנות לוותר על כל החוויה הזאת של הילד שלך, בשביל לתת אושר ומשפחה לאדם אחר.
אבל זה לא אומר שנשים שיולדות עושות משהו לא טוב או אגויסטי כמובן.
אבל זה לא אומר שנשים שיולדות עושות משהו לא טוב או אגויסטי כמובן.
כל אחת שתעשה מה שהיא רוצה
בעיני זה מקסים
בעיני זה מקסים
זה מצוין אין שום בעיה.
אני עצמי מעדיף לאמץ כי זה סבל ללדת.
אני עצמי מעדיף לאמץ כי זה סבל ללדת.
באותו הנושא: