12 תשובות
להבין שאת חיה את החיים של עצמך ולא הסובבים אותך, את לא עושה שום דבר בשביל לרצות אנשים אחרים
לשים אלף ז.ן
לא לשים פס
בעזרת זה שאלו החלטות שלך והבחירות שלך ושאתה לא צריך שאחרים יחליטו בשבילך כדאי לדעת מה הדבר הנכון לעשות
שואל השאלה:
אני יודע שזה כאילו מה שצריך לעשות אבל קשה להפסיק עם זה,זה נהיה קצת כמו מין הרגל כזה
אני יודע שזה כאילו מה שצריך לעשות אבל קשה להפסיק עם זה,זה נהיה קצת כמו מין הרגל כזה
נכון אני מבינה אבל ברגע שתבין את זה לגמרי תוכל להפסיק לחשוב על זה
שואל השאלה:
אני כן מנסה לאט לאט להעלים את זה ולנסות להיות יותר קליל או לפחות להיראות כמו מישהו עם יותר ביטחון עצמי אבל לוקח לזה זמן
אני כן מנסה לאט לאט להעלים את זה ולנסות להיות יותר קליל או לפחות להיראות כמו מישהו עם יותר ביטחון עצמי אבל לוקח לזה זמן
להבין שהחיים זמניים ואם תתעסקי רק בלהבין מה חושבים עלייך ואיך מסתכלים עלייך פשוט יהיה בזבוז זמן , כי אנשים יסתכלו ויחשבו דברים כל הזמן לא משנה אם זה לטוב או לרע
אז תהני מהזמן שלך ושימי פס על אנשים
סמכי עלי שהם פאקינג לא שווים את זה !!!!
אז תהני מהזמן שלך ושימי פס על אנשים
סמכי עלי שהם פאקינג לא שווים את זה !!!!
שואל השאלה:
תודה ❤ זה באמת בתהליכים זה לא שאני חושב על זה כל הזמן אבל לפעמים זה קורה,בכל מקרה אני אנסה
תודה ❤ זה באמת בתהליכים זה לא שאני חושב על זה כל הזמן אבל לפעמים זה קורה,בכל מקרה אני אנסה
תנסה פשוט לשים ז*ן על כולם ולחשוב מה טוב לך לא מה טוב לאחרים, כי לאחרים תמיד יהיו הערות :)
אה ומתנצלת רק עכשיו שמתי לב שאתה בן ולא בת
יהיה טוב זה תהליך ותתמקד אליו
קשה יש בכל מקום , העיקר להתגבר על הקושי ולהתמיד כל הזמן
יהיה טוב זה תהליך ותתמקד אליו
קשה יש בכל מקום , העיקר להתגבר על הקושי ולהתמיד כל הזמן
שואל השאלה:
^חחח הכל טוב,ממש תודה לכם :)
^חחח הכל טוב,ממש תודה לכם :)
באותו הנושא: