3 תשובות
זה פוגע באקולוגיה, וכנראה בגלל המפעלים זה גורם לזיהום
שואל השאלה:
למה אבל
כי אנחנו הורגים חיות ויש סכנה להכחדה ואנחנו פשוט מנצלים את החיות...