3 תשובות
תקחי הפסקה בבקשה
אממ תנסי להיות פחות מחוברת לאינסט
אם זאת מישהי ספציפית, אולי זה קנאה. אבל בכללי כדי לך להפסיק לחשוב ולהתעסק בזה זה רק יהרוס לך, תתענייני בעולם האמיתי במציאות ולא מה שיש בטלפון.
מתישהו כולם יבינו שזה לא הכל בחיים.
מתישהו כולם יבינו שזה לא הכל בחיים.
באותו הנושא: