התחברות
הרשמה
מתגעגעת אליו כל כך אבל הסיטואציה כל כך מסובכת , לא יודעת מה לעשות?
אמר לי שהוא לא בעניין שלי , תצאי מהפנטזיות שלך , אנחנו שום דבר , כמובן שניתקנו קשר אחרי 4 חודשים שלח הודעה ולא עניתי , ניסיתי להדחיק ולהגיד שלא אכפת לי אבל יש לי געגוע לא מוסבר אליו
2 באוקטובר 2021, 20:54
געגועים
הודעות
התאהבות
סיטואציה
תמיכה
2 תשובות
תפרטי
השריף לוקאס הוד
רוצה לפרט?
מ
מילפקוואי
באותו הנושא:
אני נקלעתי לסיטואציה די מסובכת! מה לעשות?
לשלוח לו הודעה כן או לא? מתגעגעת אליו
אז מה עושים בסיטואציה כזאת מסובכת?
עזרה! סיטואציה חברתית מסובכת
סיטואציה מסובכת
אני מתגעגעת לאקס שלי ובכללי אני מרגישה לבד פליז אל תכתבו לא לחזור אליו כי אני מתגעגעת אליו ממש מה לעשות?
נפרדתי מהאקס שלי לפני כ5 חודש אבל אני מתגעגעת אליו ורוצה לחזור אליו
אני ממש מתגעגעת אליו והיה יכול לקרות משהו אבל אני מטומטמת כי רבתי איתו על זה שלא נפגשנו ביום גשום ואני מתגעגעת אליו ממש
אז סיטואציה מסובכת שאשמח אם תעזרו לי תודה רבה לעוזרים. המשך בפירוט
היי, אני נמצאת בסיטואציה די מסובכת..
אני מתגעגעת אליו ככ מתגעגעת