14 תשובות
זה עניין של הרגל, תנסה שמישהו יהיה לך יותר דברים בריאים לאכול בהישג יד, גם זה הרבה משמעת עצמיץ
אתה צריך בחיטוב לעשות חישוב כמה קלוריות אתה צריך ביום ואז לאכול פחות 200-300 קלוריות פחות כל יום. ועם השוקולדים קשה להפסיק חח אז פשוט תאכל מהם אבל תגביל את עצמך. אני בחיטוב והמאמן שעשה לי את התפריט נתן לי לאכול שוקולד פעמיים בשבוע אבל בכמות לא גדולה
ותנסה גם לשתות הרבה שתיה זירו. זה עוזר עם החשק למתוק
שואל השאלה:
כמה קלוריות צריך ביום?
וכמה יש בפיתה?
כמה קלוריות צריך ביום?
וכמה יש בפיתה?
אני חייבת להגיד שניה משהו, למדתי ביולוגיה ופיזיקה ובעיקרון זה לא כל כך נכון אם מורידים קלוריות כדי להתחטב, כדי להתחשב צריך להפחית בכמות רב הסוכרים (שזה הרוב פחמימות נגיד עמילן שנמצא באורז, בתפוחי אדמה ובתירס) אבל חשוב עדיין לאכול את זה, זה חשוב לבניית הגוף אבל צריך לבדוק שלא צורכים יותר מידיי. אם אתה רוצה לרדת במסה, זה קשור לצריכת קלוריות, אז זה מאוד תלויי מה המטרה שלך
אנונימית
אני לא יודע מה הגובה והמשקל שלך אז פשוט תרשום בגוגל מחשבון צריכת קלוריות ואז יש מחשבונים כאלה שאתה שם את הנתונים שלך וזה אומר לך בערך כמה קלוריות אתה צריך ביום. בתפריט תזונה שהמאמן עשה לי אני אוכל כל יום 1600 קלוריות. ובפיתה רגילה יש 200 קלוריות אחי
אה ואם אתה רוצה אני יגיד לך את התפריט שהוא עשה לי לזמן של החיטוב
אתה יכול לאכול מה שתירצה כל עוד זה יהיה במינון ותהיה במאזן קלורי שלילי,כי כשאתה עושה אימוני כח למשל אתה כן מפתח את השריר וככל שהגוף בהתמדה יהיה במאזן קלורי שלילי אז תראה תוצאות,אבל כך בחשבון שעדיף לך לאכול אוכל שהוא פחות דחוס קלורי,וממתקים יותר צפופים קלורי כך שאתה תאכל הרבה פחות אם תוכל דברים יותר בריאים,בקיצור מאזן קלורי שלילי
אה ושכחתי גם משקאות מוגזים יכול להפריע
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!
תודה רבה לכולם!
משקאות מוגזים לא מפריעים לחיטוב,מה שיפריע זה מאזן קלורי חיובי
שואל השאלה:
^באלך להגיד לי מה זה מאזן קלורי חיובי?
^באלך להגיד לי מה זה מאזן קלורי חיובי?
מאזן קלורי חיובי זה שאתה אוכל יותר קלוריות ממה שאתה שורף
שואל השאלה:
אה הבנתי,תודה
אה הבנתי,תודה
באותו הנושא: