5 תשובות
אולי תשאל את המאמנ/ת
אוליי זאת הדיאטה
תהיי יותר סבלנית, יש אנשים שמתאמנים חודשים בלי לראות תוצאות ואז משום מקום מגיע משהו, להיות סבלנית
כי את בת
יש לך פחות טסטוסטורן אז יקח לך המון זמן לפני שתראי תוצאות
יש לך פחות טסטוסטורן אז יקח לך המון זמן לפני שתראי תוצאות
אולי התכנית אימונים לא מתאימה לך, את לא אוכלת נכון אחרי אימון, את לא עושה מספיק אימונים או עושה יותר מידי אימונים... זה יכול לנבוע מהרבה סיבות.
אנונימית
באותו הנושא: