7 תשובות
לא ניראלי...
אולי ברזל אם בא לך, אבל לא
אפשר לקחת תוספי תזונה, או לאחר זמן מסוים לקחת גלולות (צריך להתייעץ עם הרופא מתי).
אבל בכללי, לא.
לא
לא, לא לקחתי שום תרופה לא במהלך ההריון ולא אחרי ההריון.
אישה מניקה צריכה לקחת תוספים כמו בהריון. אם לא אז רק במקרה שיש לה חוסרים (לרוב הנשים יש אחרי לידה אז כדאי)
בתקופה שאחרי לידה גם ככה הגוף חלש והורמונלי, אז כדאי לשמור על איזון כמה שאפשר