5 תשובות
יום אחרי איחור המחזור, יש גם בדיקות שאפשר לעשות לפני.. על כל בדיקה יש הסבר מתי בחודש אפשר לעשות
אנונימית
שבועיים
את צריכה לפתח תסמינים קודם כל של תחילת הריון,בחילות,סחרחורות,הקאות,התעלפות,
חולשה,עייפות
שבועיים
חודש+ נראה לי