10 תשובות
גם של בת דודה שלי
אין מה להילחץ זה כלום
להרגע אני מאמינה בך
כשהיה לי צו ראשון הייתי בשיא הלחץ אבל אחרי זה הבנתי שזה ממש בקטנה
סך הכל יום מעייף ומתיש, נראה לי עדיף ללכת לישון בשלב הזה (;
זה יום חשוב אז חשוב כמובן להשקיע אבל זה פחות מלחיץ ממה שזה מרגיש, אחרי שעוברים את היום הזה מבינים את זה
סך הכל יום מעייף ומתיש, נראה לי עדיף ללכת לישון בשלב הזה (;
זה יום חשוב אז חשוב כמובן להשקיע אבל זה פחות מלחיץ ממה שזה מרגיש, אחרי שעוברים את היום הזה מבינים את זה
אין מה להלחץ
הכל בסדר
את תעברי את זה כמו גדולה
בהצלחה !
הכל בסדר
את תעברי את זה כמו גדולה
בהצלחה !
שואל השאלה:
תודהה בהצלחהה ליי(: חחח
תודהה בהצלחהה ליי(: חחח
בהצלחה !!
תעדכני איך היה אם בא לך (:
תעדכני איך היה אם בא לך (:
שואל השאלה:
אעדכן!
אעדכן!
שואל השאלה:
אוקיי אז מפה לשםם יצאתי מפגרת. החזירו אותי הביתה בגלל שלא הלכתי לרופא משפחה שיחתום על הטופס שהביאו בדואר אז קבעו לי לעוד חודש יצאתי סתומה!): חחח
אוקיי אז מפה לשםם יצאתי מפגרת. החזירו אותי הביתה בגלל שלא הלכתי לרופא משפחה שיחתום על הטופס שהביאו בדואר אז קבעו לי לעוד חודש יצאתי סתומה!): חחח
)):
לא נורא יצא לטובה אולי !!
לא נורא יצא לטובה אולי !!
באותו הנושא: