8 תשובות
לנשום עמוק הכל טוב :)
יסבירו לך הכל ויהיו שם אחראים, זה כיף ומתגמל להרוויח את הכסף שלך בעצמך, שיהיה המון בהצלחה!
יסבירו לך הכל ויהיו שם אחראים, זה כיף ומתגמל להרוויח את הכסף שלך בעצמך, שיהיה המון בהצלחה!
שטויות,תיהיה אחראי ורציני הכל טוב
לעבוד במהה? אני רוצה לתת טיפים
תירגע אתה תיהיה תותח, מאמין בך, הפיוםהראשון תמיד מלחיץ
אנונימי
לנשום עמוק , לשתות חצי כוס מים (לא יותר כדי שלא יהיה פיפי בלילה :) ) וללכת לישון במחשבה על דברים אחרים
בהצלחה מחר
בהצלחה מחר
זה תלוי באמת במה אתה עובד אם זה מלצרות פעם ראשונה וואי וואי הולך להיות לך אירוע קשה
לנשום ולהרגע, לוקח זמן להתרגל אבל יש לך את זה ויש בזה מיליון יתרונות (אהם כסף). בהצלחה!!
שואל השאלה:
תודה רבה לכםם נקווה שאני אירדם
תודה רבה לכםם נקווה שאני אירדם
אנונימי
באותו הנושא: