7 תשובות
את תעברי ולא סתם העבירו אותך לטסט כנראה שהמורה רואה שאת מוכנה
אז בהצלחה ותעשי את ההכי טוב שלך ואל תלחצי זה שטויות
ובמקסימום תמיד אפשר לעשות שוב
אנונימית
תסתכלי ברחוב, מסביבך - לכולם יש רישיון!
אין לך מה להילחץ, גם אם לא עכשיו אז בפעם הבאה
אני מאמין בך!
מלכה! כל הכבוד איזה כיף!
שואל השאלה:
תודהה נסיכות :) אני גרה בלוד אז היו מלא זריקות אבנים זה היה מלחיץ
אנונימית
שואל השאלה:
עברתיי אימלה
אנונימית
כל הנהגים בכבישים התחילו כמוך. תתרכזי כמה שיותר ותחשבי שאת הכי טובה שיש! יש סיבה שהגישו אותך לטסט. מלא בהצלחה תעדכני (:
כל הכבודד גאה בך!