35 תשובות
בבתי ספר דתיים יש חומר שונה (יש 5 יחל תנך, גמרא/תושב"ע, ספרות דתית ואין ערבית)
אולי היא תוהה איך זה או שהיא שוקלת לעבור
אולי היא תוהה איך זה או שהיא שוקלת לעבור
שואל השאלה:
^^
כי בבתי ספר דתיים (בעיקר של בנים) לא לומדים מקצועות רגילים
^^
כי בבתי ספר דתיים (בעיקר של בנים) לא לומדים מקצועות רגילים
שואל השאלה:
^^
אני לא שוקלת לעבור אני שואלת מהתעניינות
^^
אני לא שוקלת לעבור אני שואלת מהתעניינות
בגלל שאני בבית ספר דתי אני לומדת בנוסף לתנך מחשבת ותושבע.
אני אוהבת ללמוד דברים שקשורים לדת אבל את האמת מחשבת שאני פחות מתחברת ותושבע אני ממש אוהבת. וכן אני טובה בזה.
אני אוהבת ללמוד דברים שקשורים לדת אבל את האמת מחשבת שאני פחות מתחברת ותושבע אני ממש אוהבת. וכן אני טובה בזה.
^^^^בבתי ספר דתיים לומדים את כל המקצועות הרגילים ובנוסף מקצועות קודש.
אולי בבתי ספר חרדיים לא לומדים "מקצועות רגילים"
אולי בבתי ספר חרדיים לא לומדים "מקצועות רגילים"
^לגמרי
אנחנו פשוט לומדים יותר תורה/מצוות מבתי ספר חילוניים
אנחנו פשוט לומדים יותר תורה/מצוות מבתי ספר חילוניים
לא דתי, אבל לומד בבית ספר דתי.
אני די מצטיין, אבל שונא את החומר הלימודי. כל כך הרבה מידע מיותר שדוחפים לי לראש ללא סיבה הגיונית.
אני די מצטיין, אבל שונא את החומר הלימודי. כל כך הרבה מידע מיותר שדוחפים לי לראש ללא סיבה הגיונית.
אנונימי
מזא בטח שלומדים מקצועות רגילים.. ברוב בתי הספר הדתיים לומדים גם מקצועות חול אותו דבר, חוץ מהיסטוריה קצת שונה (למרות שאת זה אני לא מבינה למה זה שונה, היסטוריה זו היסטוריה). רק מקצועות הקודש שונים, מוסיפים גמרא תושב"ע מחשבת ישראל וכמובן תנ"ך ברמה עמוקה יותר, ועוד דברים בסגנון. אבל מתמטיקה? ספורט? ביולוגיה? אותו דבר
אני לא מצטיינת אבל אני ממש סבבה ואני שונאת את רוב השיעורים בעיקר בגלל המורות ולא בהכרח בגלל החומר שמלמדים
ישיבה תיכונית וכן אני נקרא מצטיין בחומר, הסיבה זה מעניין אותי ואני יכול ללמוד את זה בכיף...
האמת שכן, הצטיינתי
מאוד אהבתי לימודי קודש וזה גם היה נורא קל
נושאים מרתקים, ופשוט חוויה כזאת טובה
הייתי משלמת כדי לחזור רק ללמוד מקצועות כאלה
מרוב שאהבתי את המקצועות אז את הבגרויות הייתי מסיימת תוך רבע שעה ועד היום אני זוכרת כל פירוש וכל הלכה גם בנושאים קשוחים יותר
אז כן לסיכום ממש אהבתי
מאוד אהבתי לימודי קודש וזה גם היה נורא קל
נושאים מרתקים, ופשוט חוויה כזאת טובה
הייתי משלמת כדי לחזור רק ללמוד מקצועות כאלה
מרוב שאהבתי את המקצועות אז את הבגרויות הייתי מסיימת תוך רבע שעה ועד היום אני זוכרת כל פירוש וכל הלכה גם בנושאים קשוחים יותר
אז כן לסיכום ממש אהבתי
יש מקצועות שאני טוב ויש שפחות.
זה בעיקר קשור לזה שהשנה אני לא משקיע, בכלל אין לי כוח
נגיד מתמטיקה, אני לא סובל..
ותנך, גמרא וכאלה.. אני ברוך השם סבבה לגמרי:)
זה בעיקר קשור לזה שהשנה אני לא משקיע, בכלל אין לי כוח
נגיד מתמטיקה, אני לא סובל..
ותנך, גמרא וכאלה.. אני ברוך השם סבבה לגמרי:)
אני מצטיינת ממוצע 95
אני אוהבת ללמוד את מה שמלמדים אותי ולפעמים לא..
אני אוהבת ללמוד את מה שמלמדים אותי ולפעמים לא..
אני לא מצטיינת אני סבבה כזה ציונים נחמדים פלוס
אני לא אוהבת מה שמלמדים כי אני לא אוהבת ללמוד, אבל אנחנו לומדים כמו בתי ספר חילוניים אולי עוד איזה שתי שיעורים נוספים שקשורים לדת
אני לא אוהבת מה שמלמדים כי אני לא אוהבת ללמוד, אבל אנחנו לומדים כמו בתי ספר חילוניים אולי עוד איזה שתי שיעורים נוספים שקשורים לדת
אני טובה בחומר אבל לא מצטיינת ,
אני לא ממש אוהבת ללמוד את מה שמלמדים אותי ואני לא מסכימה עם הרבה דברים אבל אין לי הרבה ברירות.
אני לומדת באולפנה אנחנו לומדות כמו בבהס חילוני+4 מקצועות קודש
אני לא ממש אוהבת ללמוד את מה שמלמדים אותי ואני לא מסכימה עם הרבה דברים אבל אין לי הרבה ברירות.
אני לומדת באולפנה אנחנו לומדות כמו בבהס חילוני+4 מקצועות קודש
אנונימית
נכון אני בתלמוד תורה חב''ד לא לומדים אותו מקצועות מי בחינת לימוד זה סבבה מי בחינת רבנים לא סבבה
אנונימי
אין מורים יותר טובים מהמורים שמלמדים אותי שם כול אחד שם עם ערכים ויודע איך לחנך תלמידים פונה אלייך בפרטיות בלי לבייש אותך גם הלימודים מעולים אני עושה 2 מגמות ביולוגיה ומדעי המחשב.. הרמה במתמטיקה ובאנגלית מאד גבוהה וכמובן כל בוקר שעתיים גמרא לפתיחת הבוקר בערכים טובים...
אולפנה, במקצועות הרגילים מתייחסת כמו כל תלמיד אחר
ובמקצועות הקודש הולך לי טוב ממש. בתושבע לדוגמא- צריך להבין את ההיגיון שעומד מאחורי משנה או הלכה (גם אם את רובם לא איישם ופחות מתחברת), תנ"ך אני פונה לזה כמו אל סיפור- זה היסטוריה סה"כ- להבין מה מניע כל דמות, להבין את התקופה המדוברת והתרבות שלה, עם המצוות בית המקדש והכהנים התקשתי בעבר אבל זה כבר לא בחומר הלימודי לבגרות...
ובמקצועות הקודש הולך לי טוב ממש. בתושבע לדוגמא- צריך להבין את ההיגיון שעומד מאחורי משנה או הלכה (גם אם את רובם לא איישם ופחות מתחברת), תנ"ך אני פונה לזה כמו אל סיפור- זה היסטוריה סה"כ- להבין מה מניע כל דמות, להבין את התקופה המדוברת והתרבות שלה, עם המצוות בית המקדש והכהנים התקשתי בעבר אבל זה כבר לא בחומר הלימודי לבגרות...
רוב המקצועות גם חול וגם קודש הייתי טובה סך הכול
אני אהבתי רק מקצועות הומניים כמו ספרות, פסיכולוגיה, אזרחות וכו'
אני אהבתי רק מקצועות הומניים כמו ספרות, פסיכולוגיה, אזרחות וכו'
מה שאת אומרת שלא לומדים מקצועות חול זה רק בישיבות חרדיות סגורות
אני לומדת באולפנה(:
כן אני מצטיינת בלי עין הרע
ואני ממש לא אוהבת ללמוד בכללי
כן אני מצטיינת בלי עין הרע
ואני ממש לא אוהבת ללמוד בכללי
אני מרגישה מוקטנת..מה הקשר דתיים?
אנונימית
לומדת באולפנה, וכן, אני מצטיינת אבל מתעבת ושונאת כמעט את כל החומר הנלמד.
אנונימית
חחח למה דווקא דתיים לא הבנתי...
אני לומדת באולפנה ואני סבבה בלימודים, לא הכי אוהבת בית ספר כמו כל תלמיד בישראל(:
הרמה הלימודית בד"כ אצל הדתיים לא שונה מהבתי ספר החילונים, ויש לנו את אותם מקצועות (אולי חוץ מעוד כמה מקצועות שלנו יש ולכם אין..) ואנחנו מוציאים אותה בגרות...
אני לומדת באולפנה ואני סבבה בלימודים, לא הכי אוהבת בית ספר כמו כל תלמיד בישראל(:
הרמה הלימודית בד"כ אצל הדתיים לא שונה מהבתי ספר החילונים, ויש לנו את אותם מקצועות (אולי חוץ מעוד כמה מקצועות שלנו יש ולכם אין..) ואנחנו מוציאים אותה בגרות...
מצליח - שונא =)
אני אוהבת ללמוד בכללי
אני לא מצטיינת אבל אני אחלה
בית ספר דתי הרבה יותר טוב מחילוני, רציתי לכתוב את זה
אני לא מצטיינת אבל אני אחלה
בית ספר דתי הרבה יותר טוב מחילוני, רציתי לכתוב את זה
מה הקשר דתיים?
וכן, אני מצטיינת במה שמלמדים אותי, וחלק מקצועות אני אוהבת וחלק לא
וכן, אני מצטיינת במה שמלמדים אותי, וחלק מקצועות אני אוהבת וחלק לא
אנונימית
לא מצטיין ולא אוהב. אני מתעב את הביהס שלי.
אנונימי
למדתי מכיתה ט-יב בבית ספר חרדי ככה שזה היה הרבה יותר מפורט וקשה לדעתי
הייתי בסדר בזה
לפעמים יותר קשה לפעמים פחות
הבגרות הייתה קשה
הייתי בסדר בזה
לפעמים יותר קשה לפעמים פחות
הבגרות הייתה קשה
כן עכשיו פחות בגלל הפרעות אכילה...
וכן למרות שברור שיש מקצועות שאני לא אוהבת (דכדוך למשל)
וכן למרות שברור שיש מקצועות שאני לא אוהבת (דכדוך למשל)
אנונימית
כן לומדים מקצועות רגילים כמו מתמטיקה, אנגלית, לשון
זה פשוט שיותר מתמקדים בערכים ובדברים שקשורים לתורה
זה פשוט שיותר מתמקדים בערכים ובדברים שקשורים לתורה
אני לא מצטיינת אבל אני בסדר בחומר
חלק כן וחלק לא, זה בעיקר תלוי במורים
חלק כן וחלק לא, זה בעיקר תלוי במורים
אני טוב בחומר וכן הוא יחסית סבבה
כן, כן.
בכל מקרה, הצטיינות זו לא המטרה.
בכל מקרה, הצטיינות זו לא המטרה.
אנונימי
מצטיינת אבל שונאת לימודים בכללי,
ומקצועות הקודש דיי סבבה כי הם יחסית קלים..
אני פשוט שונאת כל מקצוע שהוא קשה/צריך אשכרה ללמוד/המורה זוועה
אבל חוץ מזה הכל סבבה:)
אבל למה דווקא דתיים?
אנחנו לומדים כמעט בול כמו חילונים רק קצת יותר מקצועות קודש..
גם אצלנו יש אנגלית ומתי טירה והיסטוריה וכל אלה אתם יודעים..
ומקצועות הקודש דיי סבבה כי הם יחסית קלים..
אני פשוט שונאת כל מקצוע שהוא קשה/צריך אשכרה ללמוד/המורה זוועה
אבל חוץ מזה הכל סבבה:)
אבל למה דווקא דתיים?
אנחנו לומדים כמעט בול כמו חילונים רק קצת יותר מקצועות קודש..
גם אצלנו יש אנגלית ומתי טירה והיסטוריה וכל אלה אתם יודעים..
באותו הנושא: