9 תשובות
שמת ביצה כדי להדביק את הפירורים?
שואל השאלה:
^כן, ביצה-קמח-פירורי לחם
אנונימית
אני שמה את השניצלים בקערה עם ביצה ותבלינים לפני הפירורים ואז זה נדבק וזה יוצא טעים
עושים בעיקרון ביצה קמח ביצה פירורי לחם
קמח? אולי תנסי בלי
שואל השאלה:
איזה תבלינים^^^
אנונימית
עושים ביצה קמח ביצה פרורים
חרדל
פפריקה מתוקה
שום גבישי
גריל עוף
פלפל שחור
שואל השאלה:
תודה לכולםם
אנונימית