9 תשובות
שמת ביצה כדי להדביק את הפירורים?
שואל השאלה:
^כן, ביצה-קמח-פירורי לחם
^כן, ביצה-קמח-פירורי לחם
אנונימית
אני שמה את השניצלים בקערה עם ביצה ותבלינים לפני הפירורים ואז זה נדבק וזה יוצא טעים
עושים בעיקרון ביצה קמח ביצה פירורי לחם
קמח? אולי תנסי בלי
שואל השאלה:
איזה תבלינים^^^
איזה תבלינים^^^
אנונימית
עושים ביצה קמח ביצה פרורים
חרדל
פפריקה מתוקה
שום גבישי
גריל עוף
פלפל שחור
פפריקה מתוקה
שום גבישי
גריל עוף
פלפל שחור
שואל השאלה:
תודה לכולםם
תודה לכולםם
אנונימית
באותו הנושא: