6 תשובות
ציפס (חטיף) תהפכי אותו לפירורים
אני יודעת שזה נשמע מטומטום אבל זה טעים
אני יודעת שזה נשמע מטומטום אבל זה טעים
אנונימית
שואל השאלה:
זה בסדר לעשות גם עם קמח?
זה בסדר לעשות גם עם קמח?
אנונימית
לא יודעת אף פעם לא ניסיתי
זה אחותי הכינה לי וזה היה ממש טעים
זה אחותי הכינה לי וזה היה ממש טעים
אנונימית
את יכולה לקחת ביסלי (חטיף) למעוך אותו ואז יוצא לך פירורים ופשוט את עושה כמו פירורי לחם זה יוצא ממש טעים
לא חייב פרורי לחם את יכולה להשתמש גם בקמח או קמח מצה
זה מעולה עם ביסלי או אפילו קורנפלקס רק שיהיה משהו קראנצי
באותו הנושא: