4 תשובות
היי מהממת אחת הכל טוב!
בתור אחת שהורים שלה התגרשו בגיל שלוש זה דווקא ממש סבבה ואל תשכחי שהם עושים את זה בשביל שיהיה להם טוב ושהם לא יריבו וכל מיני כאלה אז באמת שהכל טוב יפה אחת אם צריכה אותי בואי לפרטי3>
n!
פה בשבילך אחותי
קודם כל תנסי לחבר בניהם ולקרב בניהם אם את רואה שלא מצליח והם מתגרשים אז יש מצב בהתחלה יהיה לך טיפה קשה כי זה פתאום בלי אחד ההורים בבית אבל תזכרי שיש ימים שתוכלי לראות אותו /אותה או עכשיו או שתהיי גדולה יותר ושעכשיו לא היו יותר ריבים בבית. לפעמים יש דברים פחות נעימים כמו פרידות אכזבה וזה אבל אין מה לעשות צריך לנסות להתמודד. את חזקה❤
בתור אחד שההורים שלו התגרשו ממש מוקדם, חשוב שתזכרי שבסופו של דבר זה באמת לטובה
הכל יהיה בסדר :)
החיים ימשיכו להתקיים
תמיד פה אם את צריכה לדבר עם מישהו