6 תשובות
תמיד תחשבי שזה לטובתך והמצב יכל להיות הרבה יותר גרוע אם הם לא היו עושים את זה.
אף אחד לא רואה את זה בעין חיובית
גם ההורים שלי מתגרשים הקיץ הזה
בהחלט לא משהו שהייתי מאחל למישהו אחר
אבל את עוד תתרגלי, אנחנו לא הראשונים ובטח שלא האחרונים
תנסי לחשוב על זה שהולך להיות יותר טוב להורים שלך .. כי הם לא מסתדרים וזה לא מתאים בניהם
ואם את רוצה לדבר את מוזמנת לשלוח לי הודעה :)))
בסופו של דבר הכל לטובה ואני יודעת שזה קשה אבל זה לא ישפיע בקשר שלך עם אמא שלך בנפרד לקשר עם אבא שלך בנפרד
תהיי חזקה
תקשיבי, אני כלכך מבינה אותך, ההורים שלי לא הסתדרו כמעט כבר מאז שהייתי בת 4, כשהייתי בת 11 וחצי הם סוף סוף התגרשו, האמת היא שאני שמחה בשבילם.
זה באמת לא כזה נורא כמו שמדמיינים את זה, ייקח לך זמן להתרגל לזה אבל את תראי שזה לא באמת נורא כמו שאחרים מוציאים את זה.
הם יהיו יותר שמחים, תנסי להבין את הצד שלהם וזה תהליך שגם משפיע מאוד על הילדים (את), אני הייתי מציעה לך לשתף אותם שגם לך קשה ואם את תוכלי לקחת פסיכולוג או למצוא מישהו שלא קשור אל ההורים ושיכול לעזור לך, לי זה מאוד עזר בתחילת הגירושים שלהם .

אם את רוצה לשתף, לדבר או לשאול משהו, אני פה בשבילך❤
תאמיני לי זה לטובתם ולטובתך
אני מבינה שזה כל כך קשה תאמיני לי אני מבינה אבל מה את מעדיפה לחיות בבית שבו ההורים לא אוהבים אחד את השני ורבים בלי סוף?!
תחשבי על הצד החיובי זה
יותר מתנות
יותר טיולים
את לא חייבת לקבל שני אישורים בשביל לצאת בלילה
ויותר אהבה משני הצדדים