2 תשובות
תאמת לא יודעת מה להגיד לך..ההורים שלי גרושים כבר 9 שנים אם אני לא טועה ואני סבבה עם זה גם ניתקתי קשר עם אבא שלי לפני איזה שנה מכל מיני סיבות כאלה ואחרות שהוא לא יודע להיות אבא אבל עדיין.ממליצה לך אולי להתפקס בדברים כן אובים שקורים לך ולא בשליליים כי תמיד יהיו שליליים.
תנסי לקחת לך קצת זמן לעצמך. אם הם עומדים להתגרש בטוח אז כנראה זה לטובה. תנסי להפנים את זה, הם אף פעם לא יפסיקו לאהוב אותך. תנסי לחשוב על הדברים הטובים בעניין.
בהצלחה d: