19 תשובות
נעצתי, מקווה שישארו בקשר טוב❤❤
שואל השאלה:
תודה לך 3>>
תודה לך 3>>
אנונימית
את מוזמנת לשלוח לי הודעה ולדבר איתי :)
האמת לא חוויתי אבל יש לי חברה שההורים שלה התגרשו יצא שהיא כמעט ולא פוגשת את אבא שלה והם כמעט וניתקו קשר רק לרמת הביקור השבועי המביך והחלפת מתנות. אני מכירה עוד מישהי שאבא שלה לא עבר רחוק והיא כל יום בוחרת לאן ללכת או שהיא הולכת לאחד ההורים ומבקשת אוכל ואז הולכת לבית השני וגם שם. כמובן שזה קשה אבל אחרי זמן זה הופך להיות שגרה
אנונימית
ואת מוזמנת לדבר איתי בפרטי, הם נפרדו לפני שנולדתי אולי אוכל לעזור
עם את צריכ עזרה את מוזמנת שלוח לי בפרטי 3>
ההורים שלי התגרשו שהייתי בת חודש ככה שאני לא ממש יודעת איך זה מרגיש אבל אני אשמח לעזור במה שאני יכולה..
ההורים שלי התגרשו שהייתי בת חודש ככה שאני לא ממש יודעת איך זה מרגיש אבל אני אשמח לעזור במה שאני יכולה..
אמא ואבא שלי התגרשו כשהייתי בת חמש, לפני שאמא שלי החליטה שהיא רוצה להתגרש הוא כבר היה באוקראינה, הפעמים היחידות שראיתי אותו זה כשהייתי בת שלוש, נסעתי לאוקראינה לחמש חודשים, אחרי זה הוא הגיע נראלי לשבועיים. בכיתה ב, בחופש הגדול, כשנסעתי אליו עם אחותי. ומאז לא ראיתי אותו יותר, אני לא יודעת יותר מידי לייעץ לך, אבל מנקודת מבט של חברות שלי בהתחלה זה ממש קשה וצריך להתרגל "לנדוד" מבית לבית, אבל אחרי זה כשמתרגלים זה יכול להיות מעצבן וזה לפעמים אבל זה כבר שגרה, אז הרבה יותר קל. וחוץ מזה יש הרבה יתרונות, מקווה שיהיה טוב!
אם את צריכה עזרה או משהו אני כאן גמני עברתי את זה (:
תקשיבי זה אולי מרגיש לך קשה אבל אם הוא נשאר באותו מקום , באותה עיר ולא עוזב אז הכל טוב את תוכלי ללכת אליו ולהיפגש איתו מתי שתרצי אולי גם לישון אצלו איך שאת מרגישה ..
בסופו של דבר מתרגלים ויש גם יתרונות .
בסופו של דבר מתרגלים ויש גם יתרונות .
מוזמנת לדבר איתי עם את רוצה אני פה בשבילך
ההורים שלי התגרשו לפני ארבע שנים
מוזמנת לדבר איתי אני יודעת שזה קשה
מוזמנת לדבר איתי אני יודעת שזה קשה
ההורים שלי התגרשו לפני 10 שנים אני לא ממש הבנתי מה קורה אבל הבנתי שאני הולכת לגור בבתים נפרדים ולא לראות אותם כל יום
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם ❤
תודה רבה לכולם ❤
אנונימית
לא יצא לי לחוות אבל להמון חברות שלי יצא וממה שהבנתי זה לא כזה נורא כמו שכולם חושבים , בכל מקרה מוזמנת לשלוח לי הודעה בכל שעה❤
ההורים שלי בסדר. אבל ההורים של חבר שלי לפני חצי שנה התגרשו. הוא נשבר מזה...
והוא בקושי מדבר עם אבא שלו . מקווה שאצלכם זה יהיה יותר טוב
והוא בקושי מדבר עם אבא שלו . מקווה שאצלכם זה יהיה יותר טוב
מוזמנת לדבר איתי
ההורים שלי גם התגרשו לפני שנה
ההורים שלי גם התגרשו לפני שנה
למען האמת, כל אחד חווה אחרת את הגירושין.
תתמקדי בעצמך, זו ההצעה שלי.
כמובן, בך ובאחים שלך.
תני להורים שלך לפתור את הדברים שלהם ביניהם, ותמיד תזכרי שאם מישהו מהם מדבר איתך על השני, צריך להזהר עם זה..
אם את מרגישה במשהו מוזר, תדברי עם סבא וסבתא..
אני מאד מקווה שהכל יעבור חלק ובלי יותר מדי בלאגן.
תתמקדי בעצמך, זו ההצעה שלי.
כמובן, בך ובאחים שלך.
תני להורים שלך לפתור את הדברים שלהם ביניהם, ותמיד תזכרי שאם מישהו מהם מדבר איתך על השני, צריך להזהר עם זה..
אם את מרגישה במשהו מוזר, תדברי עם סבא וסבתא..
אני מאד מקווה שהכל יעבור חלק ובלי יותר מדי בלאגן.
שואל השאלה:
אני ממש מפחדת שהקשר שלי ושל אבא שלי היפגע
אנחנו קורבים מאוד
וגם אמא שלי והמשפחה של אבא שלי מאוד קרובים גם היא כמו הבת של סבתא שלי (מצד אבא) אז אני מפחדת שגם זה יהרס ונתרחק כל המשפחה שלו :/
אני ממש מפחדת שהקשר שלי ושל אבא שלי היפגע
אנחנו קורבים מאוד
וגם אמא שלי והמשפחה של אבא שלי מאוד קרובים גם היא כמו הבת של סבתא שלי (מצד אבא) אז אני מפחדת שגם זה יהרס ונתרחק כל המשפחה שלו :/
אנונימית
שמעי, זה קשה בהתחלה. אני הייתי בסדר עם זה אחרי כמה ימים אבל אז יום אחד סבא שלי בא לבקר לראות את אמא שלי ואותי ואת אחותי ואז שמענו את אבא שלי צועק עליו בטלפון שאמא שלי לא מוכנה לזה והיא צריכה קצת זמן להרגע (ההורים שלי עדיין דואגים זה לזה). זה היה קשה לכולם וסבא שלי היה ממש עצוב. אבל מאז הדברים רק משתפרים(: לאבא שלי יש דירה והיא אמנם די רחוקה אבל אני באה אליו פעמיים בשבוע ומקשטת את הדירה כל פעם ואנחנו ממש לא התרחקנו, זה רק עזר לי להתקרב לאמא שלי יותר. ובסופו של דבר את זוכה לראות את ההורים שלך מאושרים באמת, כי ככל הנראה אם הם מתגרשים משהו העיק להם בקשר ועכשיו זה משתחרר.
הקשרים במשפחה שלך הם לא באחריותך. תשתדלי לעזור לשני ההורים שלך ולהראות שאת לא בוחרת צד ושאת איתם ותזכרי שהם גם בני אדם עם רגשות וזה יכול להיות להם מאוד קשה. מאחלת לך בהצלחה אם את צריכה עוד משהו תכתבי פה ואני אפנה אלייך בפרטי
הקשרים במשפחה שלך הם לא באחריותך. תשתדלי לעזור לשני ההורים שלך ולהראות שאת לא בוחרת צד ושאת איתם ותזכרי שהם גם בני אדם עם רגשות וזה יכול להיות להם מאוד קשה. מאחלת לך בהצלחה אם את צריכה עוד משהו תכתבי פה ואני אפנה אלייך בפרטי
אנונימית
באותו הנושא: