התחברות הרשמה

על עוד מישהו עוברים חרא עכשיו ולא מרגיש שיכול לשתף מישהו

מוזמנים לפרטי
9 במרץ 2022, 18:44
גיל 15עייפותקשייםבדידותעצבים    
תשובה אחת
נחמד מצידך את חמודה(:
ב
במבה44
באותו הנושא:
אני מרגישה כלכך רע עכשיו וזה לא עובר
אני מרגיש שאני צריך פורקן, הרבה דברים עוברים עליי ואני רוצה להתשחרר איכשהו, יש למישהו רעיון?
נכון זה מרגיש שהימים עוברים מהר רצח???
אני מרגיש שהחיים שלי עוברים ואני לא עושה שום דבר,
אני מרגישה ממש רע עכשיו, יש לכם משהו שיכול לעודד אותי?
אני מרגישה שאני תומכת בכולם אבל אני לא מרגישה שיש מישהו שיכול להיות שם בשבילי
יש מישהו שיכול לעשות לי *עכשיו* בוסטים בסיאס?
עוד מישהו מרגיש שהימים עוברים מהר יותר מפעם והכל איבד משמעות...
רק לי מרגיש שכולם עוברים תקופה קשה?
עוד מישהו מרגיש שהזמן עובר מהר מדי והוא לחוץ מכל דקה שעוברת??
אני רצינית עכשיו באמת אני מרגישה שאני רוח רפאים כבר שבועיים וחצי שעוברים דרכי