6 תשובות
רוצה לדבר? אם כן תכתבי בפרטי אני אשמח
את יכולה לדבר איתי בפרטי :)
^בדיחה גרועה.
תביני שהכל יהיה בסדר והכל עניין של תקופות,יש יותר טובות ויש פחות.
תביני שהכל יהיה בסדר והכל עניין של תקופות,יש יותר טובות ויש פחות.
אנונימית
הכל מסתדר בסוף
שואל השאלה:
כל מי שהציע לי לדבר תודה אבל אני לא ממש רוצה, זה לא משהו מסוים אחד פשוט ימים חרא והכל ביחד.
tzalach
והבנתי, תודה זה עזר טיפה.
כל מי שהציע לי לדבר תודה אבל אני לא ממש רוצה, זה לא משהו מסוים אחד פשוט ימים חרא והכל ביחד.
tzalach
והבנתי, תודה זה עזר טיפה.
אנונימית
אם תרצי לדבר את תמיד מוזמנת אליי לפרטי
באותו הנושא: