11 תשובות
נכון
נכון
אבל אני מרגישה ככה כי אני לא עושה כלום
אבל אני מרגישה ככה כי אני לא עושה כלום
אנונימית
עוברים מהר ממשש
החיים עוברים מהר, התחושה איטית - קחי אויר ובואי נגלוש!
"purevampire - stips"
"purevampire - stips"
כן וואי
גם לי הזמן טסס,אני מרגיש כאילו שבועיים עוברים ביום ואני לא מספיק כלום!
החזיר והחמור
כן
אצלי הם עוברים לאט מידי.
כן ברוך ה
באותו הנושא: